2020年10月17日星期六

湯加 Soup Plus:「Soup」皮晚餐

承接上篇「南山軒」嘅食評,提到今日同老友晌新界踩單車,由大埔、粉嶺、上水一直踩到去元朗,再原路回程返大埔還車,過足晒單車癒呀!晚上,因為老婆有事出咗紅磡一帶,所以,就約佢晌「都會商場」食飯,方便一陣搭番西鐵走。今次就由老婆推介我食呢間「湯加」,佢話啲魚湯米線好正。
其實,呢個商場入夜後好靜,所以,餐廳內嘅客人唔多,其實仲啱我哋,尤其不時仲有啲無源頭個案,眼見有啲餐廳完全無防疫意識嘅我哋都會避一避。講番餐廳環境,裝修平實,卻闊落光猛,基本嘅防疫都做到足。 
好似茶記咗,餐具、碗仔、糖包……等,放晒晌枱邊抽櫃,排列得井井有條,可見啲服務態度真喺唔輸蝕,而且,招呼嘅阿姐好好禮貌,放低啲食物都會加句慢慢享用。 
雖然目標喺魚湯米線,但仲有好多嘢食,例如:湯飯、小菜套餐、常餐……等等,又有啲小食加配優惠喎。因為老婆食過,都知道啲米線好大碗,所以,今次我哋嗌一碗米線,加配兩份小食,咁就已經夠晒,唔喺想「縮皮」叫少啲架。 
bowl泰式雞鎚 +$9
一客有兩件雞鎚,最有誠意喺以小鑊盛咗,唔會「求求其其」搵隻碟。雞鎚啖啖肉,而且,質感都幾嫩喎,講明泰式,確喺有唔少香料香味,收你$9,完全收貨啦。
bowl腐皮墨魚卷 +$9
同樣一客有兩件,感覺就有少少油咁啦,而裡面填有唔少墨魚滑,唔叫得好多,但都食到嗰陣陣彈牙感,亦有墨魚嘅鮮味,都OK架。
bowl百秒海鱸魚米線 $69
我哋嘅米線喺原鍋咁上,而米線則用碗仔另上,所以,整體份量真喺非常之多,夠兩個人食。唔好睇以為有兩條鱸魚,但其實師傅好刀功,好似片「雙飛」咁,將條魚鎅開一半,但啲魚肉堅嫩滑,有魚鮮味,魚湯底亦好鮮甜,蘿蔔清甜,食落無渣,至於啲米線,入口滑溜有米香,老婆果然無介紹錯。
bowl黑糖涼粉奶茶 +$15
叫粉麵可加配餐飲,熱飲+$7、凍飲+$10、特飲+$15,小弟一向都好黑糖,所以,就試試呢一杯帶台風嘅奶茶,要少甜、少冰。睇色澤,杯奶茶都幾對辦,入口都唔錯,茶底比預期香;睇外觀喺落咗黑糖再倒奶茶,所以,製造唔到啲「虎紋」效果,但味道還是不錯。但涼粉比較爽身,唔似仙草咁「滑嘟嘟」,個人感覺,夾奶茶好似差少少咁。
雖然話好又一餐,唔好又一餐,但最緊要喺食到啱自己心水嘅。貴有貴食,平有平食,唔一定貴嘅就好,平嘅就差,今晚簡簡單單,一碗米線,兩個小食,我哋都覺得開心吖。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
湯加 Soup Plus
紅磡都會道6-10號置富都會商場7樓747-748號舖
2668 6655

沒有留言:

發佈留言