2020年10月21日星期三

漁港薈:「蒸」心炮製

自從疫症以來,對火鍋類嘅餐廳比較有戒心,一來本身已無約一大棚人嘅聚餐,頂多都喺跟一、兩個相熟要好嘅朋友食吓飯,二來初期有個案顯示火鍋嘅環境有增加感染嘅風險。但隨着疫情緩和,加上好多餐廳都做咗好多防疫功夫,感覺都比較安心多啲。所以,今次老友叫到話試試海鮮蒸鍋,就投其信心一票,加上天氣有點轉寒,正啱食蒸鍋嘅日子,就嚟到「漁港薈」品嚐一下佢哋嘅海鮮蒸鍋。
餐廳地方唔算大,但裝修得都頗雅致,燈光柔和,而且,高椅背嘅梳化櫈,相對更舒適。我哋就揀坐晌一邊嘅卡位,非常闊落好坐。
身後就見到有一座水缸,養住好多生猛龍蝦同大蟹,喺「新鮮」嘅保證。順帶一提,店員嘅服務都好到位,除有禮之外,更不斷幫我哋蒸海鮮、換碗碟。
今晚嚟到我哋嘅目標喺食蒸海鮮,共有兩款套餐供選擇:$398 / $328,較特色喺除蒸海鮮之外,套餐內仲包乳鴿同炒蟹,唔使全程都只得蒸海鮮咁單一。好耐無食海鮮蒸鍋,今次豪少少揀咗前者:金裝海鮮蒸鍋。
此外,店家亦提供燒味、小炒、海鮮……等等,而且,款式頗多,所以,就算唔喺嚟食海鮮蒸鍋,炒餸食飯都無問題,睇落定價亦相宜實惠。
落好單之後,店員捧上醬料架,有蔥花、金蒜、銀蒜、辣椒醬、XO醬、莧茜及豉油。因為今之嚟喺食蒸海鮮,品嚐海鮮原味為主,所以,個人覺得簡簡單單嘅蔥花、XO醬加豉汁嚟吊吊鮮味已好夠,太「混醬」反而本末倒置。
頭兩道菜喺乳鴿同炒辣蟹,店員問我哋有無興趣試試佢哋新搞作嘅特飲,幾夾以上兩味餸,兼且當喺俾吓意見,再者,見都唔喺好貴,結果就試了兩杯加入益力多嘅「多羅羅」。
bowl香芒多羅羅 $20
友人要芒果口味,佢話賣相又幾OK喎,加咗塊檸檬片做裝飾,面頭又放唔少菠蘿粒。佢話芒果味再濃啲就更好,而且,冰粒稍多,但整體都唔錯,入口冰涼清爽。
bowl芭樂多羅羅 $20
我就要芭樂,即喺蕃石榴,賣相、色澤跟杯芒果多羅羅差唔多,入口嘅蕃石榴味幾突出,清新酸香。小小貼士,飲前記得攪勻,因為啲糖漿可應沉底,其次,落單時緊記要求少冰。
bowl無味精靚燉湯
先嚟一客燉湯,入口就知喺心機燉湯,湯味濃而不濁,非常清甜,尤其依然入秋季節,感覺就更滋潤。撈一撈,用料十足,雞件、圓肉、蟲草花,實在無欺場。
bowl脆皮妙齡乳鴿
每位客人有半隻,咬落熱辣辣,新鮮即炸,果然外皮好脆口,肉質肥美細嫩而富肉汁,沾淮鹽就惹味啲,沾喼汁就清爽啲。
bowl招牌黃金川辣蟹
店員話喺師傅嘅信心之作,的確,大大隻肉蟹可以講喺色香味俱全,除咗用鹹蛋黃,仲加入四川式嘅花椒,所以,味道鹹香,帶少少麻,卻有點辣勁,甚具層次,最好嘢喺仍然食到蟹肉嘅鮮味。值得一提喺師傅稍稍將蟹鉗扑過,一咬即開,方便咗食用。
食完兩道熱葷,就喺嘆蒸鍋嘅時候。店員捧嚟一大份海鮮拼盤,擺得好靚仔,最觸目當然喺中間隻龍蝦啦,並順便開爐燒開啲熱水。
枱上有個小牌已標示每種海鮮所需嘅蒸煮時間,俾提供埋一個計時器,不過,基本上都唔使你操心,因為店員全程會幫手蒸煮各類海鮮,而且,佢哋更不時幫手換碟,服務態度非常之好。
bowl生猛波士頓龍蝦
唔喺講笑,隻龍蝦新鮮到仲有少少郁,而每位客人有半隻份量,睇見啲肉晶瑩剔透,又多蝦膏,真喺好期待。蒸熟之後,一拆就成件肉起出嚟,再沾少少XO醬,蝦肉鮮味到不得了,輕易拆埋隻蟹鉗,又喺啖啖肉,質感彈牙,新鮮嘅表現。
bowl鮮甜海生蝦
餐牌就寫住兩隻,但實際就俾咗3隻,搵支竹簽篤住就好睇啲。生蝦當然唔及龍蝦咁大啖大啖肉啦,但夾口彈牙程度絕不失禮,沾點豉油,其鮮味更出。
bowl蘇格蘭蟶子皇
再嚟梗喺嘆蟶子皇啦,隻蟶子皇有成7、8吋長,外觀好有光澤,店員蒸煮時間拿揑得好好,隻蟶子既有海水嘅鹹鮮味,卻又有蟶子肉本身嘅鮮甜味,口感唔止爽彈,仲有種「脆」嘅感覺。
bowl北海道大元貝
就算元貝有幾大隻都好,蒸過後都會縮一縮,所以,好多人就鍾意食元貝刺身,但總有啲人唔食得生嘢。蒜蓉粉絲蒸當然喺惹味啦,但清蒸,沾點XO醬,亦都一流,肉厚肥美,夠鮮甜嘛。
bowl游水海斑件
店員話今日喺法國多寶魚,其實我都唔太認識,不過,確實太細件,而且,份量少,雖然,蒸好嘅斑件鮮甜味十足,啲肉質亦好嫩滑,但份量不似預期。溫馨提示,呢隻魚魚骨較多,小心食。
bowl鮮甜大花甲
啲蜆的確好大隻,食蜆就最怕就喺食到有沙,幸好店家呢方面處理得好,食咁多隻都無問題,而且,蜆肉清甜帶少少海水鹹鮮味。
bowl安格斯手切肥牛
食完海鮮,仲有一份肥牛,聽到安格斯個名都知唔會差得去邊,雖然啲油花唔似啲日本和牛咁多,分布咁平均,但入口肉味濃,亦有油脂嘅香味。
bowl粗糧拼盤
食咗咁多肉,都喺時候食番啲蔬菜平衡吓,送上一籠已蒸好嘅粗糧拼盤。雖然話喺粗糧,包括紫薯、南瓜、香芋、粟米,但一啲都唔粗,尤其啲紫薯同南瓜,。又香又粉甜。
bowl招牌海膽炒飯
怕你唔飽,近尾上個炒飯你填肚,其實去到呢個位,都可以講九乘半飽,女生嘅話我相信飽到十足。個飯炒得幾好喎,唔好睇佢個樣平平無奇,一來夠乾身,飯粒分明,二來少油,三來就頗有海膽嗰種香氣。
bowl鮑魚綠豆沙
要一餐有完美結束,又點可以少得一客甜品,套餐內有兩款選擇,當然各要其一啦。益老友試碗鮑魚綠豆沙,佢話件鮑魚好堅喎,又大隻,又有鮑味,無將貨就價嘅感覺,鮑魚搭綠豆沙,真喺長知識。
bowl桃膠綠豆沙
雖然我碗唔喺鮑魚,但桃膠都喺好嘢嚟,被喻為平民燕窩,喺好有養生保健嘅食材。其實桃膠本身無乜味,味道就靠晒碗綠豆沙,味道不俗,煲到起沙,又無過甜,真喺為今餐完美作結。
臨尾,阿姐仲送咗張紅燒乳鴿券俾我哋,話嚟食午飯或茶市,二至四位就送一隻,完全無咩消費要求,算喺餐廳對顧客嘅小小心意。
並且,推介埋佢哋嘅午市套餐,話好抵食,但我話我唔晌銅鑼灣返工喎,佢話無問題,啲午市套餐日日都用得,着我記得用埋張乳鴿券。的確,佢哋有好多粉麵飯仲做到半價添,尤其啲籠仔飯,晌茶記都食唔到啦,加$10仲多碗燉湯,真喺驚喜價到爆。
雖然依家疫境咁困難,但睇得出店家都好有心做,加上新張關係,推出好多優惠,就連今晚我哋所食嘅蒸鍋套餐,優惠價之下再打個八折俾我哋,兼免加一,真喺賣大包,真心希望餐廳捱過呢個寒冬,之後萬事都順順利利啦。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$340

餐廳資料:
漁港薈
銅鑼灣軒尼詩道525號澳門逸園中心3樓
2882 6390

沒有留言:

發佈留言