2020年10月13日星期二

仁芝初 Art of Dessert:性本「膳」

對上一次出嚟旺角食飯已經喺年初細佬嘅生日飯,一來覺得旺角太多人,二來由於疫情關係,就更加避咗啲人多嘅地區。今次若非出嚟旺角買嘢,恐怕都未有過嚟呢邊嘅機會,完成任務,經過這家糖水鋪「仁芝初」,覺得個名幾得意,加上晌門口睇睇,賣嘅都喺較傳統嘅糖水,定價又算相宜,就食碗糖水先走。 
其實,晌門口已經睇到內籠唔大,都喺十零個位,查實食糖水嘅人流轉數快,加上會有唔少外賣生意,都真喺唔需要太大地方。實際上,主要都喺二人枱為主,最有趣相信喺店主啲英雄模型珍藏,放咗唔少晌牆上,驟眼睇真喺唔似糖水鋪。
小弟就幾鍾意佢哋張餐牌,面頁嘅灰底暗花好有本土味,都喺日常見到嘅物件;而內頁嘅糖水款式,全以手繪出各款糖水,且畫得甚像真、甚有個性。
bowl冰糖燉木瓜 $28
秋風起,有啲涼意,想潤啲,就試咗款燉木瓜,不過,講真吖,賣得$28都唔會真喺燉出嚟。然而,入口糖水嘅感覺都算清潤,又無過甜,而木瓜味道清甜,確喺秋涼嘅佳選。
bowl蛋花馬蹄露 $26
好耐無見過呢款懷舊嘅糖水,所以,買碗返去俾老婆試試,再者,外賣有9折嘛,而外賣非用膠碗,而用上較環保,但成本較貴且嘅紙碗,抵讚。至於個糖水,蛋花打得靚仔,馬蹄又切成細粒,爽口清甜,都好食。
依家賣呢類傳統糖水嘅鋪頭可謂賣少見少喇,年輕一輩亦未必欣賞,但人始終鍾意食嘢,尤其好嘢,所以,我成日講,只要食物做得好,總有翻頭客,生意先長做長有。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
仁芝初 Art of Dessert
旺角通菜街2Q-2Z號鴻輝大廈地下6號舖
3111 8709

沒有留言:

發佈留言