2020年9月27日星期日

美心西餅 Maxim's Cake:少甜之選

雖然老婆份工喺兼職形式,但佢公司算幾好,逢喺過時過節,都有啲應節嘅禮物。就好似中秋,就會一人一盒月餅,不過,好搞笑,留意咗佢3、4年,年年都喺送「美心低糖蛋黃白蓮蓉月餅」。我倆公婆對食月餅無咩要求,收到咩月餅都開心。不過,睇返之前嘅食評,呢款月餅嘅包裝盒都無變,仍然喺一身橙紅色嘅鐵罐,亭臺樓閣配荷花,鮮艷嘅色彩配搭,好有古雅之氣。
盒面右上角,仲刻意標示含糖量低於5%,小弟無查証過,因為睇完後面嘅營養資料一欄都唔喺好明點計出嚟,不過,本身一向都唔太信呢類標示,最緊要咩都唔好食過量。
打開盒罐, 一盒共有6個,均以獨立包裝處理,衞生方便。順帶一提,近呢幾年嘅月餅,已少咗奉送啲膠刀、膠叉,對環保方面算有少少進步。
包裝盒無變,而質素依樣亦無變,皮薄而平均,白蓮蓉好軟滑,亦唔甜膩,最正喺個鹹蛋黃流晒油,搭杯熱茶,喺下午茶嘅好配搭。
今年所食嘅月餅都以奶皇為主,蓮蓉或白蓮蓉都少食咗,其實小弟真喺對此無乜偏好,因為奶皇有奶皇好食嘅地方,蓮蓉亦有蓮蓉值得欣賞嘅地方。

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake
葵涌新葵興商場2樓38號舖
2429 3251

沒有留言:

發佈留言