2020年9月6日星期日

奇華餅家 Kee Wah Bakery:份外「奇」待

唔夠一個月就喺中秋節,依家啲月餅攻勢晌中秋前兩、三個月就已經進行,經過地鐵,透過報紙,以及網媒,真喺日日都見唔少。由於疫情關係,親友間少咗往來,而有啲親友就以禮問候,藉中秋,送上點點心意。最近,就分別試咗「奇華餅家」嘅兩款出品,新品「迷你無花果果仁月」當然喺第次試,由於無花果、果仁都喺老婆喜愛嘅食材,所以,佢對呢款月餅份外期待。
bowl迷你無花果果仁月 $248
雖然日新月異,但總有人喜歡懷舊吓,講到最懷舊就要數到伍仁,依個年頭真喺唔喺個個識欣賞,偏偏我老婆佢又鍾意喎,因為少蓮蓉,而果仁對身體有益,而呢款加埋無花果嘅「無花果果仁月」就勁啱佢,加上包裝得體。
打開,一盒8個迷你月餅,個個獨立包裝,夠衛生,而且,細細個,唔使焗住一次食太多。月餅餅面清晰印住無花果。
睇睇盒底嘅包裝說明,個月餅嘅成份有菠蘿、合桃、杏仁、腰果、無花果乾、杏脯乾、小紅莓乾、椰棗;切開睇睇,果然真材實料無欺場,咬落極具咬口,甚有層次,卻唔黏牙,又陣陣乾果香,因為無蓮蓉之類,唔會過甜,真喺「仁」見人愛。
bowl果味乳酪奶皇月 $225
另一款就唔喺新品,因為我記得舊年都食過,喺乳酪配奶黃嘅出品,仲記得舊年第一次食嘅時候印象幾好。包裝盒以草莓及香橙嘅水彩彩繪為主題,構圖簡潔,睇起嚟比較文青風。
同樣一盒8個,個個獨立包裝,包裝兩款口味:「草莓乳酪奶皇月」及「朱古力味香橙乳酪奶皇月」。食奶皇月餅記得烘熱一下,奶皇餡會變得更綿滑細緻,食味更好。
bowl草莓乳酪奶皇月餅
月餅烘得帶微微金黃,餅面嘅草莓圖案清晰突出,奶皇餡果然綿滑細緻,外皮既薄且鬆化,入口唔單止有陣陣草莓香,餡內更混有草莓粒粒,感覺更健康清爽。.
bowl朱古力味香橙乳酪奶皇月餅
同草莓口味唔同嘅喺,外皮加入朱古力做餅皮,多咗一陣朱古力香,而內裡嘅香橙味奶皇餡,跟外皮,一甜一酸,令香橙味顯得更為突出,而餡心更嗒到啲蜜餞橙皮肉,實在「乳」眾不同。
晌艱難嘅日子,除咗人要有正能量去面對前路之外,食啲甜點亦能令心情緩和,感謝好友送上點點心意!

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
藍田啓田道50號啟田商場2樓210號舖
2717 6223

沒有留言:

發佈留言