2020年9月19日星期六

丼丼屋 Dondonya:「丼」年今日

疫情緩和,戲院開番,所以,趁啲免費電子戲票就快到期,「拿拿淋」過嚟青衣城UA快快手用咗去。兩公婆睇完戲,就順道晌青衣城搵城,眼見二期嗰邊啲餐廳好多人排,所以,過返嚟一期睇睇,因為選擇又多啲。最後揀咗「丼丼屋」,因為老婆話好耐無食過啲日式丼,其次,睇見門口無乜人排,小弟就唔喺好鍾意為一餐而排餐懞。
室內環境一派簡潔嘅和風裝修,淺木色系嘅枱櫈,少少日本農村相掛晌牆上作點綴。基本嘅防疫都有做,不過,四人枱中間棟塊大膠板當為兩張二人枱,呢啲都喺走法律罅嘅做法,實際防疫效用唔大,因為,坐晌我哋隔離兩位後生仔就大聲講大聲笑,仲咳咗幾聲,如果佢哋其中一個喺隱形患者,恐怕小弟中簽率非常高。
餐牌只喺一張白底黑字中英對照嘅餐牌,可以講喺無咩設計,有別一貫日本餐廳嗰種嚴謹、認真。
不過,晌入門口時,見到門旁有個人氣排行榜,嗰時,我哋已諗定好食乜。
bowl蜜桃茶(免費)
餐牌左上角,已寫到明有免費果茶奉送,所以,我哋都無再特別點嘢飲。初初送上兩杯「奶茶」嚟,以為送錯,原來就喺所指嘅免費果茶,成杯凍奶茶咁款,但一入口就認得出,又幾香蜜桃味喎!
bowl名古屋鳥開親子丼 $83
喺我哋嘅概念上,親子丼等同滑蛋雞肉飯,但眼前呢碗我就會叫佢為窩蛋雞肉飯,原本喺老婆所點嘅丼飯,但佢唔食生蛋,結果,隻「窩蛋」就過戶咗俾我。除咗變「窩蛋」之外,雞肉亦唔多,大概4、5嚿左右,整體味道都還可以,雞肉都嫩滑,喺有少少鹹。事後再上網查查,「鳥開」喺名古屋一家有名氣嘅雞肉料理專門店,其招牌嘅親子丼就喺滑蛋以外,再多加一隻生雞多,所以,你都唔可以話佢哋俾錯,喺小弟見識少而。
bowl滑蛋吉列豬扒丼 $98
我就鍾情吉列豬扒,貪其香口嘢,確實,睇賣相整件吉列豬扒都炸得好金黃,唔會好油淋淋咁,而且,啲滑蛋亦炒得好對辦,飯量又十足。
先試吓啲豬扒,果然外層極之甘香鬆脆,絕無油膩感,而肉質則軟腍且鬆化,做得具水準。
飯粒拌上滑蛋,之後再加埋老婆醒我嘅生蛋,所以,每口飯都寧舍香,然後,飯粒嘅質感覺得唔多似珍珠米,欠缺平常食日本米嗰種黏糯感。
事後,老婆話我哋好多年前都試過「丼丼屋」嘅旺角店,但小弟真喺無乜印象,更惶論食過乜,只好講句當年今日。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
丼丼屋 Dondonya
青衣青敬路33號青衣城2樓212號舖
3904 1613

沒有留言:

發佈留言