2020年9月29日星期二

茶狼 Cha Long:「狼」費靚料

本身都鍾意飲啲台式茶飲,尤其珍珠鮮奶茶、花果茶,但就真喺好少專登買杯嚟周街飲,上次,晌「天仁茗茶」試咗杯黑糖珍珠鮮奶茶,都喺拎番公司慢慢嘆;今次,晌「茶狼」所試嘅黑糖珍珠鮮奶茶,同樣拎番公司慢慢嘆,尤其依家仲喺疫情反反覆覆嘅情況,晌公司飲就安心啲,再加幾件餅當下午茶,鬆一鬆。
「茶狼」嘅飲品選擇都幾多元化,但睇落就好似好難分為咩類別,總之花果茶、水果茶、奶蓋、珍珠鮮奶茶……好多選擇啦。 
bowl沖繩多良間島黑糖珍珠鮮奶碳焙烏龍茶 $36 
小弟就真喺幾偏好黑糖嘅味道,所以,揀咗呢一款特別標明黑糖喺嚟自沖繩多良間島,其實,相信名大於實,溝咗落啲奶茶度,都較難分別出啲黑糖質素高到去邊,不過,聽落個名就好似好勁咁囉。而碳焙烏龍茶嘅味道都OK,茶味都幾香,口感亦不俗,頗順滑,但喺,啲珍珠就好一般,唔叫得QQ,反而有少少腍腍哋嘅感覺。
初嚐「茶狼」嘅出品,算喺叫OK啦,不過,啲服務真喺麻麻哋,我幫襯時人客唔多,但個店員不停講電話,我棟晌佢面前準備落單,佢都好似未有理會。結果,就喺晌佢一邊講電話之下,一邊落單,態度麻麻,似喺做多一個客唔多,少一個客亦唔少。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:4/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$36

餐廳資料:
茶狼 Cha Long
中環皇后大道中100號地下A號舖
2430 1708

沒有留言:

發佈留言