2020年9月26日星期六

合利(洪記)茶餐廳:「合」味道午餐

又喺周六嘅行山日,今回老婆想挑戰吓,所以,由屯門西鐵出發,經屯門徑、虎地郊遊徑行去「藍地灌溉水塘」,點解講挑戰?因為無經較易行嘅「彩虹欄杆」一段,反而入咗山沿水塘邊行到壩位,真喺堅多梯級上上落落,最後,我哋一行3人都順利完成。剛好出番到藍地大街時值午餐,原本意屬「Thre3 Concept」或「意料之外」,但兩間都好多人晌門等緊位,都唔知要等幾耐,加上望入去地方窄逼,我哋都行到攰,最想喺坐吓、攤抖吓,見「合利」地方大,人唔太多,又喺茶記,仲啱我哋。
無乜裝飾,簡單嘅茶記格局,兩大邊喺卡位,中間就喺啲長枱,不過,見到有啲摺枱收埋一旁,整體望上去啲枱亦唔喺拍到滿滿,大概因疫情關係,拍得鬆動啲,啲客又安心啲。
牆上貼滿菜式紙,喺茶記特色,另一懷舊特色就喺將菜牌攝入枱面嘅玻璃度,老實講,反晒光好難影,幸好有啲外賣紙拎,貼出嚟就一清二楚,有咩揀,咩價位。
此外,見佢哋仲有啲比較具特色嘅特價客飯,又成為我哋嘅選擇目標。老婆擔心一個飯餐食唔晒,所以,我同佢就一個飯餐搭一客三文治就應該啱啱好,疫情之下就避免「些牙」食,故此,朋友就當然自己嗌自己食啦。
bowl例湯
特價客飯包例湯及餐飲,店員先嚟一大碗例湯俾我哋,一般而言,一啲舊派茶記嘅例湯來來去去都喺豬骨煲乜乜,今回煲木瓜,味道幾清潤,亦唔會泛晒油,算喺製作有誠意。
bowl沙薑雞飯 $54
友人選了沙薑雞,睇睇啲雞嘅質素,茶記即喺茶記,飯又多,雞又多,老友話啲雞幾嫩滑,皮薄脂肪少,食落唔似冰鮮雞,加上配沙薑,撈飯更喺一流,呢個價,包湯包餐飲,抵食。
bowl蠔仔肉碎泡飯 $54
幾款客飯,我哋揀咗泡飯,因為濕濕地易入口。整整一大碗,果然份量十足,而且,有好多蠔仔,啲蠔仔都幾肥美、厚肉,入口有蠔味,個湯嗒落似喺魚湯,有朕朕鮮甜味。
bowl蛋牛治 $22
泡飯同老婆一人一半,我就再加多份三文治,唔使多講,睇相都見到交足貨,炒蛋、鹹牛肉塞到滿滿,拎起嚟都幾墜手,而且,啲蛋仲有少少滑蛋嘅效果,配合鹹牛肉,小弟個人認為喺茶記中除餐蛋治之外,另一款絕妙配搭。
bowl凍奶茶(餐飲 +$2)
友人飲凍檸茶真喺無咩嘢好講,而小弟所揀嘅凍奶茶絕對喺呢度嘅名物,當然,我都喺睇到牆上一則推介先咁講,大大隻字寫住「明報副刊及嶺大研究飲食文學及文化」特別推介,加上本身一向都鍾意飲奶茶,又點可以唔試吖。
當行完山,出咗一身汗,飲凍嘢雖然唔多健康,但真喺會好爽。杯凍奶茶飲落真喺幾得,茶底確喺頗芳香馥郁,落奶嘅比例又恰好,奶茶滑過喉嚨都仍有種餘韻嘅感覺,連老婆都讚!
「藍地灌溉水塘」有港版「青池」美譽,而且,我哋揀咗入山嘅一段,一路由上游行到水霸位,沿路有唔少位置可以影到石澗,當然同大家分享一下當日行山嘅風景啦! 
雖然,無試到原先想試嘅心水餐廳,但嚟到「合利」,坐的安心,食嘅,飲嘅,都稱心,就算食完,都唔擔心被人催埋單。

個人評分
味道:9/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
合利(洪記)茶餐廳
屯門藍地大街38號
2461 7160

沒有留言:

發佈留言