2020年8月4日星期二

MX:鹹牛茶餐

好耐之前,晌同區嘅大快活食咗個熱狗餐(熱狗配紅豆冰),之後見美心都有,仲要平兩蚊添,所以,趁行完山過嚟幫襯吓,況且,呢間美心都好耐無幫襯過喇。
以往茶市都有幾多客人,但疫情嚴峻,真喺少咗好多客,連帶外賣亦少。今次得一支公過嚟,多位到點坐都得,就專登揀個最入嘅死角位,少啲人行嚟行去嘛!
以往啲下午茶餐都好多選擇,依家呢?就一眼睇晒得7款,賣$23-$43,咦!無咗之前嘅熱狗配紅豆冰餐,幸而有款「扒芝士鹹牛肉三文治配紅豆冰餐」,同樣啱晒我,相信呢款都喺熱狗餐嘅替代。
bowl扒芝士鹹牛肉三文治
因為喺即點即做,相對等嘅時間都長,不過,出嚟嘅成品好滿意。一來三文治烘得底面都脆口,二來鹹牛肉嘅份量無欺場,而且,唔喺就咁加入罐頭鹹牛肉,仲搵啲洋粒炒過,搭埋半溶嘅芝士晌裡面,鹹香好食,喺好有誠意嘅出品。唔知喺咪依家客少,師傅都有多啲時間慢慢製作。
bowl紅豆冰
雖然,對比起上次晌「大快活」嘅出品,今次晌「美心」嘅就無咁多紅豆,但啲紅豆都好清甜,夠晒腍,要求少冰,卻仍保持清涼感。
其實,有時快餐店嘅出品都可以好唔錯,不過,就喺客人多,乜都想快,就影響質素,而今次就難得食到個滿意嘅下午茶。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$25

餐廳資料:
MX
美孚美孚新邨第七期萬事達廣場地下N50A號舖
2371 2701

沒有留言:

發佈留言