2020年8月3日星期一

滿滿食堂 Man Man Canteen:日式食堂 • 港式早餐

因為晏咗起身,趕唔切整早餐,故此兩公婆各有各食,所以,先返到中環睇睇時間,有時間就堂食,無時間就買返公司食。最後,時間都OK,就食埋先返公司,而今次所試嘅餐廳喺位處地庫嘅「滿滿食堂」,主線喺日式平民食堂,但早餐就絕對喺港式,經過見啲早餐幾好,又唔貴,故今次就幫襯吓。
走進餐廳,都見到防疫措施都做唔少,收起咗部分枱櫈,卡位戈之間拉起啲膠膜,而枱上面大部分嘅位都棟起咗紙板,雖然唔靚仔,但有用就得啦。其實餐廳本身喺賣和食,所以,裝修都算骨子企理,地方比想像中落,夠光猛令人感覺醒神啲。
餐具、餐紙放晒晌枱上,其實,佢喺有個膠蓋冚住啲刀叉,不過,拎開後再冚番有啲麻煩,因為啲刀散開晒,要將啲刀叉揸番埋一齊先可以吸番個蓋,我估啲人就喺費事掂到啲刀叉而無冚返個睇蓋。店主真喺要考慮換過個裝刀叉器皿,尤其當下隻病毒傳播力強。
早餐嘅選擇,門口已經有個放大版餐牌樹晌度,就喺路經見到先吸引到我。基本上分3大類:招牌炒滑蛋之料理、早晨扒之選及湯麵之選,最平$32,最貴嘅都只喺$39。順帶一提,無加一,只收現金。
bowl招牌炒滑蛋之料理 $32
炒滑蛋都有3款選擇,招牌炒滑蛋、黑松露鮮菌炒滑蛋、芝士炒滑蛋,本來喺想試黑松露口味,但店員話今朝無供應,退二求其次,就要咗芝士炒滑蛋配煙肉,再跟奶醬脆豬,飲即磨咖啡。
bowl芝士炒滑蛋配煙肉
炒蛋嘅大份量確喺唔少,感覺都有2-3隻蛋,睇樣你都覺得佢炒得滑,確實,入口啲蛋好嫩滑,帶點蛋漿感,而芝士隱若藏晌炒蛋之中;煙肉亦唔喺得啲肥膏嘅平價貨,煎得香脆,夾埋啲蛋一齊食,別有一番風味。
bowl奶醬脆豬
豬仔包烘得脆口,而包心則保持煙韌嘅口感,面頭塗滿奶醬,師傅一啲都唔手緊,仲喺用上粗粒花生醬,啱晒我。
bowl即磨咖啡
有個醒神嘅早上,梗喺嘆杯即磨咖啡啦,入口感到嗰份醇香,飲得出喺即磨嘅出品,牛奶嘅比例啱啱好,所以,好啱飲。
雖然因工作關係,都唔能夠太過慢慢嘆,不過,食到一份滿意嘅早餐,心裡面唔多唔少都有多份動力。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
滿滿食堂 Man Man Canteen
中環皇后大道中58-60號振邦大廈地庫
2653 6678

沒有留言:

發佈留言