2020年7月18日星期六

紅城粉麵 Red City Restaurant:麵檔茶餐

平常去食下午茶都喺星期六、日行完山之後,喺呢啲時間先叫有啲閒情逸致,今次都差唔多,不過,就唔喺晌九龍區或新界區,而喺落番嚟中環轉港鐵返九龍,順道晌中環嘆個下午茶而已。路經「紅城粉麵」,真喺好隨意就入咗去。
店內環境唔大,實屬小店一家,地方算四正整潔。用餐期間見到有啲人走到廚房旁條樓梯,原來,仲有二樓雅座,不過,就無上到睇睇。
餐廳都主力做外賣,所以,有啲外賣單張攞,掃描貼出嚟,有啲咩揀,就一目了然。而嚟得食下午茶,目標就自然好清晰。
bowl冰鎮菠蘿油餐 $27
其實下午茶嘅菠蘿包餐賣$22,加牛油就額外多加$5,加片牛油俾多$5查實感覺喺有點貴,但整份賣$27,對比起之前晌唔同區食過嘅菠蘿油餐($24-$32),呢度嘅價位算喺屬中間啦。
bowl菠蘿油
啲菠蘿包見店員由前枱拎番入廚房烘番熱,所以,面皮食起嚟好脆,散到一枱都喺面皮碎,包身一貫港式包嘅軟熟。最搞嘢喺件牛油另上,仲真喺冰鎮住,感覺都喺花巧大於實際。
bowl熱奶茶
奶茶就比預期稍遜,主要喺茶底唔夠香,入口少咗份醇厚感,但又唔可以話佢差,只喺中規中矩咁啦。
雖然食物方面就一般般,不過,啲阿姐就好有禮貌,而且,幾好招呼。家吓疫情之下飲食業都幾難做,所以,啲阿姐都話,有份工撈,點都要做好啲嘅。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
紅城粉麵 Red City Restaurant
中環機利文新街10號地舖
2726 5080

沒有留言:

發佈留言