2020年7月28日星期二

MM Cafe & Lounge:寧靜早餐

行經呢間鋪嘅人都知,佢喺韓星李英愛所開嘅護膚品店,因為鋪外掛咗唔少李英愛嘅相片,然而,店家亦有兼營咖啡店,提供早、午餐,因公事需要早啲返到嚟公司,就索性試一試呢度嘅早餐,然後,再返工。
因為時間早,所以,店內嘅客人唔多。查實,店內嘅環境幾舒服,除咗地方大,枱櫈嘅編排又唔會好密之外,加上柔和嘅燈光,及擺放咗唔少植物,一一都營造出舒適嘅氛圍。
小弟就選近門口嘅單邊位,雖然街景都喺得馬路,但對住偌大嘅玻璃窗,感覺更開揚舒心,正能量都多啲。
以早餐時段計,主要都喺以麵包類為主,走健康路線,亦有提供一款全日早餐,不過,需留意個價錢都喺單點價,並不包飲品,飲品需要另外購買。
而早晨套餐,就只有一款,包牛角、烚日本蛋、咖啡嘅組合,只賣$28,無加一服務費。如想飲其他特別咖啡,亦可+$10去升級。
bowl牛角包、日本蛋、咖啡早餐 $28
一向都明,宣傳圖片跟實物永遠都喺有距離,不過,今次就似乎大咗啲,主因都喺由一個大嘅牛角包,變咗兩個細嘅牛角包。以份量而言,或許差唔太多,但肯定一大個就有睇頭啲。
bowl牛角包
雖然喺細隻咗,但外觀都算烘得金黃,不過,摸上手微暖都稱唔上,感覺會打咗折扣。咬落確喺酥脆,之但喺,就唔算好充滿牛油香嘅感覺,個人認為都只喺屬合格嘅程度。
bowl日本蛋
講到明用上日本蛋嚟做,自不然喺加分位,如果有行開超市嘅朋友,都知近來啲日本蛋都平咗好多,10隻裝往往廿零蚊都可以買到一盒。做烚蛋比較少技巧,最緊要喺用靚蛋,眼前呢隻就夠晒有蛋香。
bowl咖啡
小弟今次只喺飲一般即磨咖啡,並無升級至鮮奶咖啡。然而,杯咖啡飲得出喺用上靚豆,亦喺自己較喜歡嘅味道,醇和幽幽,細味下有果仁嘅香氣。
順帶一提,餐廳鼓勵客人幫幫忙,食完嘢嘅托盤及餐具,麻煩放返去收銀旁嘅收集處。
靜靜哋一個人晌個咁舒適嘅環境用餐,尤其近來疫情之凶,更感安心。雖然,今早所食到嘅早餐,唔算有咩超水準表現,但加埋環境、價錢、店員嘅服務態度,都搭夠俾個中上嘅分數。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$28

餐廳資料:
MM Cafe & Lounge
中環德輔道中22號地下
3101 4775

沒有留言:

發佈留言