2020年7月12日星期日

悅滿軒 House of Joy:閒情歲「悅」

又喺星期六與朋友行吓山嘅日子,雖然天氣確喺熱,所以,都唔敢揀啲太高難度嘅嚟行,都喺行吓城門、金山一帶,一來熟路,二來長短易控制啲。今回就更專燈順路過埋嚟「饒宗頤文化館」裡面嘅「悅滿軒」嘆下午茶,初時聽到個店名,仲以為喺食中菜添。多年前都曾經嚟過,不過,當時就叫「銀杏館」,嗰次嚟都喺食下午茶。
眾所周知,呢度承接着歷史嘅背景,喺一項活化項目,所以,單喺建築物本身已好特別,真真正正嘅紅磚牆建築,晌香港已賣少見少。走進店內,又喺另一番世界,以白色為主調,配以白色及湖水綠梳化相間,再襯以復古嘅花地磚,感覺時尚得嚟,又有啲典雅感。
嚟得呢度就唔喺趕時間「拿拿淋」食完就走,又或好似茶記咁十幾廿款選擇,喺要享受吓寧靜嘅環境嘅。講到下午茶,明顯喺貴精不貴多,除4款選擇外,就仲有一款類似英式下午茶咁,兩位用。小弟就覺得可以加多一啲配蛋糕、甜點嘅選擇,呢類選擇打卡度高,自然吸引力又大啲。
bowl炸美國雞中翼配藍芝士汁 $68
我哋揀咗兩款中價少少嘅款式,先喺個雞翼上場,當然,收得呢個價錢就唔喺茶記貨色,至少賣相靚仔好多,以木盤盛上,墊張假報紙,再襯啲沙律菜,大大提高打卡度呀!雞翼炸得香而不膩,最精彩喺個藍芝士汁,濃濃嘅藍芝士獨味道,好有個性,沾少少,實在有畫龍點睛之效。
bowl豬肉火腿.布里芝士.意大利麵包配田園沙律 $68
「豬肉火腿」就當然唔喺「長城牌」嗰啲啦,喺凍切肉嗰類,配上布里芝士,選用意大利拖包,烘焗到外層勁香脆,包心仲好軟熟,而溶透嘅芝士,加埋片豬肉火腿,鹹香有層次,喺高級版嘅芝腿治,選料、做法都食得出喺用心之作。
bowl熱咖啡
小弟餐飲就要杯熱咖啡,雖然喺簡簡單單,但睇到好多細節位,先喺套茶杯已經好靚啦,而且,牛奶都喺熱過嚟。未入口都聞到咖啡香四溢,小呷一口先,咖啡都幾香醇,感覺不俗。
餐廳嘅位置對區外人感覺確喺有少少吊腳,加上「饒宗頤文化館」內嘅「翠雅山房」之前被用作隔離營,剛剛開放番,所以,遊人非常之少,正正可以讓小弟更享受嗰份城市中嘅寧靜感,嚟到嘆個下午茶,確喺明智之舉。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
悅滿軒 House of Joy
美孚青山道800號饒宗頤文化館H座
9615 5724

沒有留言:

發佈留言