2020年5月16日星期六

新城餐廳 New City Restaurant:一「城」不變

疫情放緩,開始多番啲行山,雖然天氣亦開始熱起嚟,不時正午都高達三十幾度,但都唔會影響幾個相熟嘅行山發燒友,不過,我哋就會盡量揀啲多樹蔭,唔太難行嘅路徑,是日就由朋友帶路,由城門水塘經條私房秘道,經下城門水塘、香粉寮到達大圍,出番大路就喺美田邨,友人嚟過美田商場內嘅「新城快餐廳」,覺得OK,就近近哋晌度食個下午菜,順道攤抖吓。
除入門量量體溫做吓樣,餐廳內對防疫就無乜點下功夫,唯有食客自行執生。餐廳嘅名改得好吊詭,唔叫快餐店,亦唔叫茶餐廳,入到去格局似茶記,但就要出番門口收銀度落單(收銀會問你坐邊度),卻喺由侍應送上食物,可能喺咁嘅運作模式,就叫快餐廳吧!
餐具、紙巾、基本調味就放晒晌枱上,自由取用。不過,個人睇法,正常情況就無太大問題,但遇着疫情嘅日子,客人又會高談闊論,啲餐具擺得咁「開放」,無遮又無掩,就只好自己搞番好啲衛生。
下午餐餐,一個大餐牌楝晌門口,一眼睇晒,而供應時間都相對長,2:00pm-6:00pm,平平哋有啲麵包餐、小食餐,貴嘅就有啲炒粉麵餐。最後,小弟決定揀個沙嗲牛肉包餐,賣$30,純粹墊一墊肚。
bowl沙嗲牛肉包
沙嗲牛肉可稱得上喺茶記嘅必有款式,不論早餐,抑或常餐,都有其踪影。睇相就見,沙嗲牛肉落得一啲都無手緊,塞得個包滿滿,而牛肉軟腍,沙嗲亦調校得惹味,包身亦夠晒鬆軟。挑剔位就喺沙嗲汁醬偏多,易整濕個包心,此外,個包烘番熱就更好啦。
bowl熱奶茶
嚟茶記嘅餐飲必然之選,一般嚟講,晌茶記嘅奶茶一向衰極有個譜,喺幾穩陣之選。眼前呢杯奶茶又點呢?茶底頗醇香,茶、奶比例亦啱啱好,幼滑度就一般啦,算喺一杯唔差嘅奶茶。
同啲弟兄行吓山,出身汗之餘,邊行邊傾偈,喺幾身心有益、輕鬆愉快嘅活動。出完汗,涼涼冷氣,嘆個下午茶(尤其志在聚一聚,對個下午茶無咩耍求),又喺另一種放鬆心情嘅好(社交)活動。最後,順便睇番間餐廳嘅食評,原來都幾多負評,小弟簡簡單單揀咗款沙嗲牛肉包餐,喺咪算喺好彩呢!

個人評分
味道:6/10
環境:5/10
服務:5/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$30

餐廳資料:
新城餐廳 New City Restaurant
大圍大圍美田商場1樓102號舖
2634 5499

沒有留言:

發佈留言