2020年4月12日星期日

銀龍粉麵茶餐廳 Ngan Lung Restaurant:「仙遊」菠蘿包

由於疫情仲未完全穩定落嚟,始終由歐美入境嘅人士仍然唔少,加上本土就不時見啲無公德、又自私嘅人周圍走,增加播毒風險,所以,呢兩、三個月真喺停晒啲社交活動,連行山都暫停埋,故此,最常做嘅就喺行公園。雖然話喺行公園咋,荔枝角公園又大又好行,是日就趁機落嚟公園曬曬太陽之外,順便到「銀龍」食個菠蘿油,嘆杯奶茶。
雖然呢間「銀龍」開咗好耐,但一直未有幫襯過,因為對「銀龍」嘅印象都喺一般般,所以,無話好大誘因去幫襯。今日嚟到,純粹喺貪方便,加上望入去客唔多。鋪內主要以卡位為主,目測就唔太覺有做「1.5米」距離間隔,不過,卡位就加咗啲擋板增加個阻隔,入門口會主動叫住啲客人量體溫,亦備有消毒搓手液,算做足啲功夫。
因為都喺嚟食下午茶,所以,就介紹吓個下午茶餐牌。底面兩版,有超過50款選擇,有輕食、有沙律、有炒粉飯麵及潮式粉麵。目標喺「鮮油菠蘿包餐」,賣$31。
糖鹽等基本調味品,各種餐具放晒晌枱,自由取用。
bowl熱奶茶
先嚟杯熱奶茶,喺小弟嚟茶記嘅首選,睇落杯奶茶嘅色澤都OK,不過,個人覺得味道就普通啲,唔喺話差,只喺茶底稱唔上芳香濃郁,口感亦無順滑感,整體而言喺不過不失。
bowl鮮油菠蘿包
其實,成日見啲茶記寫「鮮油」,何來會有鮮油吖,依家疫情大流行,美國嗰啲「仙遊」數字就堅喇。呢度嘅菠蘿包比一般晌麵包店見嘅大個好多,都可以叫巨型嚟形容。
老婆餅無老婆,菠蘿包無菠蘿,當然,菠蘿油卻唔會無理由無牛油啦,不過,打開望望,嗰件牛油又薄又細片,專登放晌包邊位,就好似啲寶藥黨氹你落搭咁。雖然啲「菠蘿皮」都好鬆脆,但明顯菠蘿包就無烘熱(或暖住佢),失卻菠蘿油嗰種又熱又凍嘅冰火口感。可能揀佢嘅荷蘭式特製熱狗仲有睇頭。
今次無論奶茶,抑或個菠蘿油,都喺不似符預期架啦,但喺唔喺好失哋望?因為喺「銀龍」,所以,有少少預咗嘅心態下幫襯。小弟一向都唔喺嗰種為杯奶茶,為個包而瘋狂嘅人,既來之,則安之嘛!

個人評分
味道:5/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$31

餐廳資料:
銀龍粉麵茶餐廳 Ngan Lung Restaurant
美孚美孚新邨萬事達廣場第七期地下N51號鋪
2742 2226

沒有留言:

發佈留言