2020年4月30日星期四

百尚屋 101 Tasty House:貴試小食餐

雖然仍有限聚令,但保持一定嘅社交距離,又做好防疫措施,基本上一啲戶外活動我就覺得絕無問題。今趟就友人吹雞,搞咗趟欣澳、愉景灣郊遊樂,仲晌愉景灣食咗個黃昏「下午茶」。對愉景灣唔熟,都唔知有咩好食,而且,好多有海景睇嘅餐廳都已經坐滿人,仲喺無視限聚令保持1.5M距離,所以,晌番主廣場嗰邊,試咗家小食店「百尚屋」。
小店基本上喺只做外賣,不過,對出廣場就有好多枱櫈,啲枱櫈仲撐埋太陽傘,真喺唔怕日曬雨淋。不過,晌假日,就真喺一位難求,因為唔少外國人三幾個買打啤酒就打躉幾個鐘。
講番「百尚屋」,賣嘅嘢都好雜吓,有三文治、一丁麵餐、港式小式、美式小食、台式飲品……等等。而小弟所試嘅,喺其中一款「招牌推介」旋風薯圈餐。
bowl薯圈150克、中雞翼1隻、經典黑糖珍珠奶茶 $55
單買一杯黑糖珍珠奶茶都要$35杯,呢個餐都算叫划算少少,當然,以一個小食餐,或下午茶而言,仲只喺外賣嘢,就一定唔叫得平架啦,不過,晌呢區,你食咩都唔會喺平。薯圈份量幾足,但質素就普普通通咁啦,入口唔喺熱辣辣嗰種,似似哋大量炸定,幸而都唔太油。
反而杯珍珠奶茶幾得,一來大大杯夠晒解凍,二來茶底幾香濃,又帶有黑糖嘅清甜香味,珍珠咬口好食,唔似喺啲平價劣質貨。
用餐當日仲未放寛限聚令,唔止餐廳無視,晌廣場坐嘅外國人亦都唔喺好理,都唔喺三五成群,而喺五六成群,暢飲啤酒及大聲傾偈,所以,啲咩酒吧群組點都相對喺高危啲。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
百尚屋 101 Tasty House
愉景灣愉景廣場地下G26號舖
5638 0118

沒有留言:

發佈留言