2020年3月24日星期二

唐包點 Tong Bao Dim:「蒸」打細算

無論「唐包點」,抑或「唐記包點」,都喺只幫襯過買包。題外話,其實兩者點分?小弟無深究過,只喺晌網上睇到話「唐記包點」喺現場即蒸,所以,多數喺街邊大舖,而「唐包點」就工場蒸好再送嚟保溫,多數開設晌地鐵站內嘅細舖,喺咪咁就不我而知。但今晚,就因事未有時間煮,揀咗食「唐包點」嘅蒸飯。
相信唔使多介紹,大家都知佢哋主打買中式蒸包,亦有兼營點心、飯品。而蒸飯就有7款,都喺常見嘅款式,平實,唔會搞太多花巧嘢。
老婆要北菇蒸雞飯,小弟就揀鳳爪排骨飯,由於要趕住上網上課程,買到返嚟就佢食先,我就沖個涼除完菌先食,所以,未有機會影佢兜飯,不過,佢就夾起啲冬菇同滑雞俾我試,所以,唔好奇怪我兜飯點解有冬菇同雞件。
唔好睇兜「鳳爪排骨飯」($27)細細兜,其實,飯量同餸料都OK,至少夠食飽我。實際上,啲飯粒都夠分明,比預期好,撈埋啲蒸飯豉油,軟綿綿嘅白飯都變得好食,最鬼怕啲飯水多蒸到爛晒;而鳳爪、排骨都入味,排骨蒸出嚟肉質都幾滑,多啲豆豉就更好、更惹味。
食外賣,除咗慳時間,亦慳啲錢,「唐包點」嘅蒸飯算喺精打細算之選。不過,非必要,我哋都較喜歡自己煮,感覺健康啲嘛!加上疫情持續,都唔知仲會搞到幾耐,盡可能都喺多啲晌屋企食飯好啲。

個人評分
味道:8/10
環境:- /10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
唐包點 Tong Bao Dim
美孚港鐵美孚站MEF 1號舖
2343 4133

沒有留言:

發佈留言