2020年2月4日星期二

Amelia Hong Kong:有「星」有色

早前到訪過米芝蓮一星坐擁維港景主打法日菜嘅「Tirpse」,今晚就同幾位朋友嚟到同樣獲米芝蓮一星,又可以欣賞到維港景色,不過,主打喺西班牙菜式嘅「Amelia」。其實,小弟就唔喺太着眼於喺唔喺米芝蓮星級,喺好嘢就有興趣一試啦,據講佢仲喺店家嘅首家海外分店嚟。餐廳位處「海運大廈」,地下層入口處,所以,好易搵,尤其搭完天星行過嚟「海運」就見。
始終有一星嘅背景,所以,環境裝修絕不失禮。一室都以深色木系為主,配以柔和嘅燈光,樓底稍高,故空間感十足。走入餐廳,仲路經過開放式廚房,睇到年輕嘅師傅聚精匯神做菜。雖然,餐廳有啲露天位,飽覽維港景觀無得彈,不過,是夜有啲寒,又有點毛毛雨,都喺乖乖坐晌室內。
翻一翻餐牌,食物嘅選舉主要有兩大版,類別分為:招牌麵包、自家湯品、開胃小菜、主廚推介(主菜類)、分享美味(大份量菜式)、手工甜品。
另有一張酒精飲品餐牌,有好多雞尾酒款式,仲有紅白餐酒、伏特加、氈酒、冧酒、波本、威士忌、龍舌蘭酒、啤酒……等等,不過,酒呢家嘢都唔喺好啱我哋。
bowl自家製麵包配牛油 $78
其實,見好多人點呢個麵包,但就賣到成$78一個,都好好奇佢有幾個食!最得意喺鋪咗好多麥粒墊底,令個農夫包更有種原始風味,而外皮勁脆,包心軟熟卻有點點韌勁,塗上海鹽牛油,味道唔錯。由於友人唔食得牛,故無揀到配牛骨髓,但之後用嚟夾住啲西班牙甜紅椒及芝麻菜,沾啲橄欖油,一樣好正。
bowl慢煮西班牙甜紅椒及檸檬芝麻菜沙律 $88
由於餐牌中嘅沙律菜式無乜,呢一款開胃小食都可以作為餐前嘅沙律菜,顧名思義,就喺以西班牙甜紅椒及芝麻菜配搭而成嘅沙律,淋上大量橄欖油,再灑啲檸檬及刨上少少巴馬臣芝士。整體味道頗清爽,而啲甜紅椒就真喺好甜。不過,因為下咗大量橄欖油,就未必人人識欣賞。
bowl脆炸雞翼釀馬鈴薯 $108
一客有3隻雞翼,雞翼炸得金黃,外皮卜卜脆,釀入馬鈴薯蓉效果又OK喎。雖然味道唔錯,但可以講食炸雞翼以嚟,最貴就喺呢一次。
bowl大蜆及海膽西班牙圓米燉飯 $228
如果喜歡食意大利飯嘅朋友,呢一道西班牙圓米燉飯應該幾啱你口味,因為個燉飯嘅口感真喺跟意大利飯幾近似,又喺煙煙韌韌有咬口,不過,感覺就無意大利飯咁韌身,比較軟綿少少,而外形亦較為圓潤,意大利米粒則就稍為修長啲啲。個燉飯除面面鮮甜嘅海膽之外,飯內混有唔少新鮮蜆肉,汁底又有啲鹹鮮香味,甚具水準嘅一道西班牙圓米燉飯。
bowl紐西蘭天然放養雞配菊芋及蘋果 $238
呢道菜嘅亮點就喺啲雞,除咗因為喺紐西蘭貨色外,梗喺天然放養嘅走地雞,雞肉相對結實,近乎零脂肪。店長上菜時更專登介紹個做法,先慢煮,再煎烤,最後以滾油淋熟佢。啲肉質入口時,比預期中更嫩滑,有自然嘅雞肉味,層皮又無乜脂肪,又脆口,伴以少少蘋果醬,超好食。而伴碟好似「果皮」嘅喺炸薯皮,脆到咯咯聲,而好似「薯蓉」嗰啲其實喺亞枝竹蓉(菊芋呢個名就唔喺太聽得慣),滑到不得了!喺一道幾有驚喜嘅菜式。
bowl羊奶芝士布甸伴番薯焦糖 $98
最後來一道小甜點作結,甜品共有4款選擇,感覺定價唔便宜,最終揀咗呢一款以羊奶芝士做成嘅布甸,初頭見菜式名字以為真喺伴有焦糖化咗嘅番薯,但一睇賣相發覺喺兩回事。羊奶芝士布甸本身喺做得唔錯,非常柔滑細緻,羊奶頗濃而帶點羶,不過,「番薯焦糖」部份真喺唔確定喺咪面面嘅焦糖漿,因為唔喺好食得出有咩番薯味。
整體而言,「Amelia」無論晌環境、招呼確喺好出色,而菜式食得出用料不賴,手藝亦出眾,不過,定價絕不便宜。當然,有米芝蓮一星嘅背景,加埋醉人夜景,又喺需要計入成本之內嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$310

餐廳資料:
Amelia Hong Kong
尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈地下OTG63號舖
3705 1983

沒有留言:

發佈留言