2020年1月15日星期三

TIRPSE:摘星之味

早前追睇木村套新劇「摘星廚神」(或譯「東京大飯店」),講到「摘星」之路認真唔易走,老實講,就算唔喺摘星,做飲食本身都唔喺一件易事。小弟就無做過飲食,但多年嚟周圍搵食,亦認識過啲店主,都有少少體會。之不過,最緊要喺講實力,就好似最近落戶香港主打法日菜嘅「Tirpse」,睇過啲雜誌介紹,2015年晌東京開業,2個月就摘下米芝蓮一星,快速摘星確喺一個傳奇。
餐廳位處K11MUSEA,坐擁無敵海景,而室內環境裝修得摩登時尚,卻又顯得高雅,且甚有情調,最特別喺天花上嘅木材裝飾,添幾分原野、森林之感。
據店員介紹,餐廳無散點,只有8道菜嘅晚餐供應($1,188 + 10%),雖然選擇少咗,但勝在菜式做得更專注,質素更具保證。餐廳所賣嘅喺融合亞洲各地元素嘅新派法國菜,加上由日本人主理,更有信心佢哋對做菜嗰份熱誠同認真。而侍應對每道菜式都好熟悉,每次上菜,都會細心講解一下菜式嘅用料及其亮點。
bowlAmuse Bouche
食過法國菜嘅朋友都知,佢哋梗有個做得精巧、食你唔飽嘅開胃小品,佢又唔算頭盤嚟,就好似上酒樓食中菜時,一坐低就擺低幾小碟酸菜、花生咁,當然,法國菜就唔會咁簡單啦。而晌「Tirpse」,開胃小品就做到有兩款,等客人過足口癮。
第一款就喺以一片脆片,有啲似炸豬皮嘅感覺,再放上焦糖洋蔥、黑松露、銀魚仔,一口食落去,口感及味道都好多樣化,好過癮吓!
第二道可以稱之為海膽撻,因為以北海道海膽、耶路撒冷雅枝竹慕絲、法國芝士配搭而成,咬落撻殼極之脆口,芝士又襯托出海膽嘅鮮味,頗有驚喜。
bowlBread
麵包籃則似喺意大利拖鞋包,微暖我都收貨,依家拎起手仲喺熱烘烘,抵讚啦,而且,啲麵包非常軟熟。但亮點其實晌啲牛油度,以酸忌廉、法國牛油及馬卡風芝士打成,再灑少少海鹽,柔滑而味道甚具層次。
bowlOyster, Spinach, Hazelnut Oil
卒之都上頭盤喇,但先嚟一碟「黑掹掹」嘅嘢,點睇都唔似喺餐牌上嘅菜式,原來,法國石蠔以65°C熱水灼過,再鋪上柔嫩嘅菠菜菜,而底下仲墊有啲菠菜蓉。蠔肉肥厚,晌菠菜蓉襯托下,蠔味更鮮濃,而且餘韻長。
bowlShirako, Potato, Truffle
友人就揀咗北海道鱈魚白子,初時睇名都以為喺加啲松露醬啦,原來喺即刨嘅法國黑松露,嗰朕香氣更幽香脫俗,而最底則墊有少少薯蓉。白子入口「滑嘟嘟」,而薯蓉更喺滑溜無比,卻有濃郁薯味,事後先知,原來薯蓉喺加入法國鮮奶去煮。
bowlWhite Kidney Bean, Chorizo 
紅腰豆晌食沙律時就食得多,但白腰豆呢,就記憶中應該喺第一次食。有別一般嘅忌廉湯,據侍應介紹時,放咗啲棉花糖,所以,滑溜得嚟有種沙沙嘅口感,白腰豆味十分濃,唧咗少少西班牙辣肉腸油,所以,味道又唔單一,帶少少香辣感,幾有趣嘅一款湯品。
跟住落嚟喺第三道菜(Third Course),都喺魚鮮嘅菜式,共兩款選擇,不過,要留意,其中一款東洋鯧需額外加多$88。
bowlBranchiostegus, Clam, Yuzu
華麗嘅魚鮮登場,得侍應介紹,真喺長唔少知識,魚鮮喺用上跟日本甘鯛同科嘅馬頭魚,連皮半煎炸後再焗,金黃嘅魚皮脆到不得了,喺精彩位,而魚肉嫩滑細緻;咁蜆呢?唔見喎,原來底下嘅非醬汁,而喺以魚骨、鮮蜆、柚子熬嘅湯,怪唔得侍應會再放多隻羹俾我哋啦,啲湯十分之鮮甜、清新,好有心思。伴碟嘅喺我哋家常接觸嘅白菜,而晌日本,就會用上日本芽蔥。
接住喺主菜喇(Main Course),同樣都喺有兩款選擇,一款喺法國珍珠雞,另一款喺美國極佳級(Prime)牛肉,不過,部位就無特別提,但溫提,選後者就需要額外加多$88。
bowlGuinea Fowl, Carrot, Girolle
依道法國珍珠雞嘅賣相,利用薑黃南瓜蓉當作顏料,做到有啲似抽象畫咁,而伴菜除有甘筍、雞油菌之外,最估唔到喺兩小截白色、淋上泡沫嘅茄子嚟。而珍珠雞喺先慢煮,後煎封,所以,外皮極之香脆,雞肉嘅質感就保持柔嫩細膩,富彈性,伴以少許薑黃南瓜蓉,實在能突出食材嘅精髓。
bowlU.S. Prime Beef, Black Garlic, Cacao Red Wine Sauce +$88
相對碟法國珍珠雞,呢一道美國牛柳嘅賣相就相對簡而清,不過,依然喺靚料取勝。牛柳煎嘅火候恰到好處,剛好五乘,落刀已知道其質感有幾軟腍,而肉味香濃,配以少少黑蒜,以及紅酒汁,醬汁令肉香更調和;伴菜嘅蘿蔔亦好清甜,入口無渣。
以小弟食法國菜有限嘅經驗,通常晌小主菜同主菜之間,都有一道簡單嘅甜點「雪葩」做間場,然而,今次晌「Tirpse」就無咁嘅安排,反而近尾,有一道迷你甜品(Mini Dessert),之後先再有一客正式嘅甜品。
bowlGuinness Ice Cream
雖然話呢一道喺「迷你甜品」,但份量絕對唔會好迷你,而且,亦為迤做。以健力士黑啤做主角已經少有,難得個雪糕做得軟滑,又確喺好有啤酒味,味道非常過癮;再襯以少少焦糖麥粒、及白朱古力薄片,就連賣相都搶晒分。
bowlKalamansi Mousse
個黑啤雪糕已好有驚喜喇,再落嚟嘅兩款甜品亦無令人失望。先分享呢一款青柑桔慕絲,初頭第一眼望落去以為喺類似火焰雪山之類嘅法式甜點,原來喺白朱古力做成脆殼,裡面喺青柑桔慕絲搭士多啤梨及蕃石榴果醬,入口酸爽清涼,好有新鮮感;另旁邊小球喺薑味雪葩,薑味十足,辛而不辣。
bowlMascarpone Cream 
另一道甜品單喺外型就勁吸引,既立體,又具層次。由下而上,喺柔滑嘅馬卡風芝士忌廉、甜脆可口嘅蛋白餅、濃香嘅柑肉漬及香滑嘅檀香木煙燻牛奶雪糕,再以法式曲奇片作裝飾,配搭絕對喺一份份嘅心思,味道多變,又唔會覺得好古怪 。
bowlLemon Tea
雖然話只喺檸檬茶而已,但都可以做得好細心,因為紅茶並非「求其」搵個茶包開沖,而喺用上原片茶葉,以及加入少少果皮,感覺份外唔同,茶味更芳香。
bowlLatte
配甜品,小弟一向慣性要熱鮮奶咖啡,不過,嚟錯杯凍嘅,咁我亦無乜所謂。不過,凍飲跟熱飲就睇少好多嘢,無拉花,又飲唔到咖啡師沖況嘅手勢,但喺,杯鮮奶咖啡本身嘅味道都唔錯嘅。
bowlMignardises
有食開法國菜嘅朋友都知,當上餐飲之時,隨之都會有「Petits fours」、「Mignardises」嘅小甜點,無話一定會喺啲乜,就今晚而言,侍應介紹就喺茉莉花味棉花糖、拔蘭地金磚蛋糕、意大利果仁曲奇。每件均做到一小口呎吋,無論口感,抑或味道,3款小甜點都各具特色,非常搭配小弟杯咖啡。
今晚,確喺一次奇妙嘅美食旅程,菜式晌用料、配搭、視覺,都喺極盡心思,而且,舒服嘅環境,熨貼嘅服務,以及,上菜不緩不急,都叫客人好寫意咁盡情用膳,故此,小弟亦好盡心領略每道菜箇中滋味。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$1,355

餐廳資料:
TIRPSE
尖沙咀梳士巴利道18號Victoria Dockside K11 Musea2樓219號舖
2333 0031

沒有留言:

發佈留言