2020年1月10日星期五

Tapa Room:實力西班牙「小食」店

當時到訪「Tapa Room」,最後嘅印象喺驚喜「小食」店,當然,小食啲意思唔喺講港式嗰啲啦,而喺西班牙小食Tapas。近年,西班牙小食確喺幾火紅,唔單止好食,仲頗有地道特色。最近,「Tapa Room」開到嚟牛頭角,就晒我哋啲九龍人啦。
雖然餐廳位處牛頭角,非傳統搵食地區,但原來離牛頭角港鐵站5min左右步程,起咗幢新商廈ITT,餐廳就晌地鋪,故鋪外設有啲露天位,對出嘅內街亦非常方便泊車,好適合揸車嘅客人。由於門口裝咗好多霓虹光管,非常搶眼,所以,晌街口就一眼認出餐廳。對比銅鑼灣店,最大特色喺將水吧枱設晌室外與室內之間,可以同時招呼區。
而另一分別,就喺呢度地方大好多,不過,卻無話用盡每吋空間用嚟擺餐枱,加上樓底亦唔矮,故此,空間感好足,裝修就保持一貫嘅型格,又喺掛起「食鬼」嘅霓虹光。
甫坐低一陣,店員就遞上餐牌作出介紹,我哋話,其實我哋都到訪過銅鑼灣店,哈哈!先講講飲品餐牌,好認得啲Tanqueray系列嘅飲品,此外,仲有多種特色烈酒配搭、西班牙水果酒、雪莉酒、紅白餐酒、啤酒、汽水、果汁……等等。
而食品方面,主打就喺多款冷熱西班牙小食(Tapas),數一數有成16款之多,定價亦都唔貴,此外,4款主菜、2款伴菜、2款甜品,組成整個食物餐牌。
bowlWhite Sangria $45 HH / $60 NH
同上次一樣,小弟都喺鍾意白酒版嘅西班牙果酒(Sangria),以白酒取代紅酒,並加入青蘋果、荔枝、熱情果元素,色澤如香檳嘅金黃色,晶瑩剔透,非常之易入口,陣陣清涼帶果香,繼而散發出一股微微酒勁。友人飲嘅就唔多講,因為評酒真喺唔在行。
落好單,就等開餐,枱上插滿餐紙巾,而原來啲餐具就放好晒枱邊嘅抽櫃,抽櫃嘅間格亦睇得出喺特別訂做。我都幾鍾意呢種設計,方便客人嘛,唔使為一件半件吓吓揚手搵侍應。不過,啲侍應都好專業,服務細心,添水換碟亦好自動波。
bowl血橙燒牛肉沙律 $58
血橙喺西班牙嘅特色食材,無理由唔試,先上一客血橙燒牛肉沙律,賣58蚊,比預期大份喎。簡單嘅沙律菜墊底,然後放有血橙片、燒牛肉條,最得意喺撒上啲脆片,食起嚟清新,又有啲脆卜卜感,牛肉亦燒得軟腍,喺幾好嘅開胃前菜。
bowl蟹肉及辣忌廉芝士釀烤甜紅椒 $98
甜紅椒亦喺西班牙出名嘅靚食材,無論睇菜名,還是睇賣相,都知道菜式喺咩一回事。啲甜紅椒非常大隻,裡面塞滿蟹肉,並混入忌廉芝士,而紅椒烤到軟化晒,入口陣陣清甜味,蟹肉跟芝士,溶入口腔中,軟綿好食,唯挑剔位喺面面灑多咗黑椒碎,少番啲就更平衡。
bowl西班牙黑毛豬肉丸伴烤甜椒醬 $78
唔使小弟講,都知黑毛豬喺西班牙嘅名物,近年都已經大為普及。呢道肉丸以黑毛豬入饌,外表雖然平平無奇,但肉丸搓得鬆化有咬口,底下嘅甜椒醬好清甜,面頭加咗少少酸忌廉更喺有畫龍點睛之效。 
bowl鵝肝比堅尼三文治 $78
有食開西班牙菜嘅朋友都知「比堅尼」喺西班牙小食中幾常見嘅菜式,話喺三文治,但比一般西式嘅三文治薄超過一半,烘過後,就更脆口;麵包內夾有鵝肝醬,份量恰好,甘腴卻又唔會太「漏」。
bowl西班牙肉腸卡邦尼扁意粉 $138
怕淨喺食「小食」唔夠飽(其實喺唔會),幾款主菜絕對可以填飽你個肚。卡邦尼意粉食過唔少,西班牙版本喺點呢?其實主要喺以西班牙肉腸代替煙肉,同樣充滿油香,而忌廉汁底啱啱好,扁意粉夠晒咬口,份量又足。
bowl西班牙黑毛豬鞍架伴些厘醋燒汁 $158
試咗個西班牙黑毛豬肉丸,意猶未盡,嚟多一個西班牙黑毛豬鞍架嘅主菜。件豬鞍架非常大件,又厚身,燒得非常靚仔,甚有碳燒嘅感覺。落刀之時已感到啲肉好鬆化,咬落仲有微微爽脆感,喺呢種豬鞍嘅亮點,沾上些厘醋燒汁,口感更清爽,完全無油膩感。事後跟侍應交流,佢話呢種豬鞍可以煮生啲,口感仲正,但怕香港人唔喺太接受到豬肉只煮到嗰種7乘嘅感覺。
bowl西班牙水果茶啫喱 $48
因為西班牙油條都試得多,所以,今晚就再食佢哋嘅招牌西班牙水果茶啫喱,以西班牙果油為藍本所做,啫喱味道好清香,感覺自然,而且,質感啱啱好,唔會太削,又唔會太實,內裡混有好多雜莓果肉,清甜酸爽。建議不妨做一款有酒精版,等客人有多一個選擇。
上次到訪銅鑼灣店,同今次到邊嘅牛頭角店,所試嘅菜式都唔一樣,但兩次嘅體驗都好好,食物做得有水準,配搭又見心思,環境舒服自在,招呼又到位,確喺三五知己搵食嘅好地方。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$330

餐廳資料:
Tapa Room
牛頭角觀塘道348號國際貿易中心地下G02號舖
2866 7755

沒有留言:

發佈留言