2020年1月18日星期六

奇華餅家 Kee Wah Bakery:應晒節卡通攢盒

農曆新年,以香港人嚟講都算喺大節日,細個嗰時都有跟家人去辦吓年貨,但隨着人越嚟越大,好多傳統嘢都越嚟越簡單,就好似「攢盒」咁,咩糖冬瓜、糖蓮子、朱古力金幣、瓜子……等等,已經無搞好多年,尤其是依家家中只得兩公婆,又唔會有人嚟拜年,就變得一切從簡。咁點簡法呢?咪索性買啲「現成」嘅「攢盒」囉,而今年就揀咗「奇華餅家」嘅「Sanrio Characters 糖果禮盒」,雖然我哋唔喺呢款卡通嘅粉絲,但就貪佢得意可愛,紅噹噹夠應節。
6個小罐都印有唔同嘅人氣角色,個個嘅造型都可愛別緻,並刻有唔同嘅賀年祝福語,加埋底下嘅天然竹纖維托盤,放埋一齊好似朶大紅花,真喺喺一套超讚嘅賀年應節攢盒。而打開晒所有盒蓋睇睇,裡面基本上放有3款賀年糖果,其中嘅南棗合桃糕更喺老婆至愛。
bowl老薑糖
粒粒都喺獨立包裝,可以慢慢食,而每粒都沾滿椰絲,咬落柔韌,卻唔黏牙,口感不俗,而且,薑味突出,仲有少少辛辣感,誇張啲講句,喺一種暖胃驅寒感呀。
bowl南棗合桃糕
唔止老婆鍾意食,都好啱小弟口味。南棗合桃糕嘅口感煙煙韌韌有層次,南棗味又濃郁,內裡加入好多合桃粒,極之有咬口,甜中帶點苦,加上有點養生保健之效添。
bowl芝麻花生軟糖
叫得軟糖,就唔會「硬掘掘」啦,粒芝麻花生軟糖包住勁多花生粒,保持脆口,而且,又沾滿好多黑白芝麻,甚富芝麻香,好易食唔停。
最後,攢盒嘅嘢都成為我倆嘅零食,所以呢,話就話應節,其實又只不過喺牙痕自己想食而已,哈哈!另外,啲卡通小罐無嘥,有啲俾咗喜歡呢個卡通系列嘅朋友,有啲就自用擺放文儀用品,如萬字夾、釘書釘……。

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$38

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
葵芳興芳路223號新都會廣場2樓229-231號舖
2424 6818

沒有留言:

發佈留言