2020年1月4日星期六

HeSheEat:各「She」己見

小弟生日,老婆話請食飯,加上呢個月幫襯啲「亞洲萬里通」嘅餐廳,會有額外生日獎勵300里數,所以,就搵咗儲到里數,價位屬中低檔嘅「HeSheEat」,既儲到里數,又唔使佢太破費嘛。
我哋揀咗荃灣店,兼避人潮專登食早啲,所以,嚟到餐廳,座位任坐。一室粉紅少女系,樓底又唔矮,睇落亦好似好闊落,但若坐滿客,其實有點逼,尤其中央張共用大餐枱,坐咗人之後,會同兩旁嘅位剩下唔多空間作通道。
雖然我貼咗個晚餐餐牌出嚟,但我哋就唔喺點晚餐,喺「被」散叫。事緣我哋大概5:50pm入座,侍應A放低個主餐牌(即喺散點餐牌),大概10分鐘後,落單點餐,之後才見到隔離枱有張晚餐餐牌。晚餐嘅食物當然比散點嘅平少少,亦有唔少加配嘅優惠。當我哋向侍應B查詢,只喺查詢啫,佢已經即時強調要6:00pm先可以擺晚餐餐牌出嚟,因為落咗單喺唔可以改(就算未出食物)。我嚟食生日飯,唔想被啲咁嘅服務影響自己心情,只喺覺得啲管理可以好啲囉,你落茶記,去快餐店,阿姐未夠鐘都換定啲下午茶餐牌出嚟啦。再者,我落單時喺5:59pm,因為佢有張落單紙俾番個客,有常理嘅侍應都會提一提啲客。
bowl炸珍寶蟹棒&芝士年糕配日式蛋黃醬 $48
賣得48蚊,你就唔好諗裡面喺有真蟹肉啦,唔喺嗰啲好粉嘅劣貨蟹棒我都OK架喇,再者,炸得金香脆口,又唔喺好油;之但喺,啲日式蛋黃醬絕對喺就咁唧出嚟嘅沙律醬,無搵蛋黃搓碎混合過,唔收貨啦。而芝士年糕嘅芝士部份好綿密,但年糕部份唔知何解好似未夠煙糯。
bowl扒虎蝦芝士汁鮮蛋意大利麵 $95
晌餐牌中,有好多意大利麵款式,而其中有一系列嘅芝士汁鮮蛋意大利麵比較吸引到我,所以,當中就揀咗扒虎蝦。
賣相幾靚仔,仲刨咗啲巴馬臣芝士落去。咪睇佢樣好似好大碟,其實現場睇實物份量唔算多,女生無問題,男生可能唔喺太夠。
不過,啲鮮蛋意大利麵真喺好得,咬口而有蛋香,單喺睇色澤鮮黃有力已覺得好唔同。個汁又調得啱啱好,厚薄適中,唔會太黏、太杰,有芝士香。
虎蝦唔喺話超大隻嗰啲,但煎得爽口、彈牙,又足蝦鮮味,用料着實不賴。不過,都喺覺得啲鮮蛋意大利麵至喺亮點。
bowl黑松露雜菌春雞燴意大利飯 $98
我不時都話,意大利飯喺最能試到個煮嘅手勢,因為要煮到啲飯粒有煙韌感,但又唔會有種好生嘅感覺,確實喺唔容易。故此,揀嚟呢一道燒春雞燴意大利飯,又可以試埋啲春雞得唔得。
春雞嘅外觀燒得極具吸引力,而且,相對碟意大利麵,個飯嘅份量就足啲。
先試啲春雞,剛好半隻軋為兩件,老婆就醒我食隻脾位,食味的確一流,外皮焦脆唔油膩,雞肉滑嫩非常,夠入味;不過,老婆所食嘅雞胸位,就明顯比下去,入口確喺有少少嚡。
飯粒單講口感,煮得恰到好處,有煙韌感,又夠濕潤,既有松露嘅香氣,又有芝士嘅鹹香,啲雜菌亦食得出唔喺罐頭貨。之但喺,最敗筆喺個飯過鹹,小弟都算喺較為食得鹹嘅人,都覺得偏鹹。
bowl朱古力花生醬焦糖香蕉厚焗鬆餅配杏仁雪糕 $58
既然生日飯,當然要嗌埋道甜品先夠滿足啦,甜品選擇唔少,但厚焗鬆餅喺今次嘅心水。4款鬆餅中,焦糖香蕉較啱老婆口味,同埋做起嚟較花巧。
嚟到嘅成品,果然跟足餐牌個樣,以朱古力及花生醬晌碟面畫上粗線紋,好有美感;香蕉嘅焦糖化亦做得相當出色,薄脆焦香,整體嚟講,跟餐牌嘅賣相一樣。
厚焗鬆餅嘅質感確喺唔錯,外層有點脆,餅心軟綿綿,最鍾意喺朱古力漿同糖漿都可以自主落幾多就淋幾多,再伴一小件焦糖香蕉同軟滑富奶香嘅杏仁雪糕,一啖放入口,滿足感爆燈。不過,花生醬嘅元素就真喺丁「點」到即止!
bowl鮮奶咖啡 $26
一早已諗定配甜點就要番鮮奶咖啡,但見佢一杯鮮奶咖啡只賣$26,都諗住可能喺全機沖嗰隻,但送上成品,真喺喜出望外。唔單拉花靚,花紋細膩,圖案對稱,入口更喺均勻柔滑,咖啡味醇香,真心抵飲。
若非晚餐餐牌一事留下少少唔好印象,服務一環應該喺幾好;順帶講埋,落單前先問清楚喺咪喺可能儲里數,但個侍應A問過好幾個人先肯定可以儲,所以,可見管理方面仍有好多改善空間。而食物嘅綜合嘅打分,亦因為個炸嘢及意大利飯拉低咗分,否則,喺一頓完美嘅生日飯。故此,整體嚟講,仍有好多位要執一執漏。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$180

餐廳資料:
HeSheEat
荃灣蕙荃路22-26號綠楊坊地下G15-16舗
2793 1688

沒有留言:

發佈留言