2020年1月12日星期日

華星冰室 Chrisly Café:異口同「星」

早前同啲團友仔落咗太子西洋菜南街嘅「將軍麵館」食晏,見到斜對面有家「華星冰室」,點解無啦啦會提,因為同行嘅友人喺「獅子銀行」度做,晌「華星冰室」食嘢有八折,咁抵就異口同聲都話梗喺要幫襯啦。話時話,點解只有呢間「華星冰室」嘅英名名稱叫「Chrisly Café」,而其他嘅「華星冰室」嘅就叫「Capital Café」呢?
我哋好彩嚟得早,所以,一入去就有位,但轉頭就好快坐滿晒。不過,嚟得茶記都快上快落,所以,就算得等位都唔需要等得好耐。而餐廳環境,就如茶記傳統,夠逼,左右兩邊卡位,喺4人位就緊緊坐到4個人,肥少少就坐到突晒出嚟;中間就坐到6個人,完全前前後後背貼背。然而,裝修上就帶有好多本土色彩。
至於有啲咩食,晌餐枱面就貼晒出嚟,都喺慣常晌茶記見到嘅乜餐物餐、本土小食、丁麵、三文治……等等。咁嚟得食晏嘅,就自不然提供埋午餐啦。
bowl常餐 $47
友人就簡簡單單揀咗茶記極具代性之一嘅常餐,包括叉燒意粉、火腿煎蛋、牛油多士及餐飲。賣相就唔好點期望啦,但份量十足,尤其啲叉燒大大片,都俾到4、5件半肥瘦,而湯底普普通通啦,都只不過喺啲清雞湯而已;友人話啲煎蛋仲有啲蛋漿,無煎得太老,而火腿又唔似大陸嚟嘅平價貨,所以,整體嚟講,都收貨喇。
bowl雞扒煎蛋飯配蔥油汁 $52
另一位團友仔就揀午餐嘅雞扒煎蛋飯,個樣睇落幾正,一大片煎蛋冚上面,淋上大量蔥油汁,而雞扒嘅份量亦唔少,唔喺話得一嚿半嚿咁欺場。味道方面,佢就話唔錯,啲白飯好軟熟,真正蔥油撈白飯都好食;而啲雞扒喺半煎炸,香口又唔乾身,比預期中好。
bowl老外套餐 $48
小弟貪過癮,揀個老外套餐,即喺平常晌啲咖啡餐室所見嘅全日早餐,有煙肉、炒蛋、粟米、茄汁豆、多士、薯餅(可揀魚柳),配埋啡茶都只喺$48。雖然,賣相就唔及出面一啲賣成嚿水嘅全日早餐咁有睇頭,但以咁嘅價錢,都抵食啦,煙肉唔喺得啲肥膏嘅平嘢,煎得又脆又香,炒蛋夠晒滑溜,多士更喺厚多版,夠誠意。不過,啲茄汁豆有熱過,點鮮啲粟米粒就無呢?搵啲牛油炒炒會好唔一樣,但依家就無乜味,又喺涼嘅。
bowl熱奶茶
嚟茶記揀熱奶茶都喺走唔甩,茶底都OK嘅,飲落茶味幾醇香,不過,就算見佢個杯身,當佢喺用黑白奶,口感卻唔叫得好滑。
雖然人多,但侍應又無乜點趕我哋走,招呼就無乜,不過,啲侍應又算幾有禮貌,晌呢嚟講,$40、$50食餐晏,都合理啦,再者,我哋又有8折,折後真喺好划算。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$39

餐廳資料:
華星冰室 Chrisly Café
太子西洋菜南街107號地下
2520 6666

沒有留言:

發佈留言