2019年12月23日星期一

城寨風味 Wall City Flavor:「城」先啟後

知道「九龍城廣場」搞咗個「光影聖誕城」展覽活動,將香港電影同大戲院文化舊貌還原,雖然規模唔大,但幾個場景佈置都做得似模似樣。小弟喺啲老派人,專登嚟睇睇懷緬吓昔日情境。而搵食方面,睇到廣場內嘅「城寨風味」嘅風評不俗,是日晚餐就在此落腳。
餐廳環境幾有新色,古雅盎然,餐牌首頁有介紹牆身用上青磚紅泥牆做法,喺模仿番九龍城寨嘅感覺,配合其歷史背景及清初江南特色。如再周圍睇睇,就會發現更多古典氣息嘅仿舊擺設。
餐牌內頁,除咗有九龍城寨嘅少少歷史及餐廳嘅介紹之外,雖賣嘅喺中菜,但就集多個地方嘅大成,不拘一地。
而翻一轉餐牌,由小食、湯品、燒味、海鮮、各式小炒、煲仔菜、飯麵,以及素菜都有,而絕大部份菜式均圖文並茂。
另有一大張硬板餐牌,喺「食客十大推介」,相信唔會喺食客票選,但寫得出嚟,應該都喺店家嘅撚手菜式。
翻去後面,原來佢哋仲有做私房菜,需一天前預定,但只列出唔同款式嘅菜色,但就無一個價錢作參考,有興趣嘅朋友要自行問問店家。
bowl自家製酸木瓜
先放低嘅喺開胃小吃酸木瓜,酸爽脆口,喺幾開胃。
bowl頑石點頭 $108
單睇個菜名就梗喺唔知搞邊科,不過,菜式名下面有註明喺北菇紅燒豆腐,友人鍾意多素,所以,呢道菜式啱晒。冬菇唔喺好多,都仲要喺薄片,主要喺啲紅燒豆腐,幸而啲豆腐既滑,又有豆香,個芡汁亦頗香濃。
bowl城寨小炒皇 $198
家家中菜館都總有一道小炒皇,然而,基本上都喺大同小異,土魷、蝦乾、豬腩肉爆炒啲韭菜花,而呢度嘅小炒皇就仲加埋鮮蝦,食味就夠鑊氣,不過,意外哋覺得好辣吓,但餐牌就無特別註明喺頗辣嘅菜式,另外,定價$198明顯有少少喺偏高。
bowl桂花炒魚肚 $188
平價版嘅可以揀「金柱鄉下仔炒銀芽」($98) 過吓口癮,而高檔啲就可以選「桂花炒魚肚」,後者貴在加入魚肚,而又要將蛋漿炒碎成「桂花粒」,功夫相對多。友人幾鍾意呢道菜,因為味道較清,啲銀芽好爽口,魚肚又嫩滑。
bowl柑桔蜜脆蝦球 $188
既為十大推介菜式之一,應該唔差得去邊,蝦球先沾粉漿脆炸,故咬落十分香脆,而蝦肉嘅質感保持爽彈,再推個柑桔蜜汁,味道芳香清新,酸甜度又啱啱好,酸爽怡人。
bowl生滾潮式蠔仔粥 $138
與其食啲炒粉飯麵,大家一致建議點呢個蠔仔粥,一來可以慢慢食,食落暖笠笠唔怕咁快凍晒,二來相比啲粉麵飯就較有特色。事實上,個蠔仔粥真喺做得唔錯,啲蠔仔肥大肉厚,又有蠔味,兼份量十足,個粥底頗鮮甜,值得推薦。
bowl紫米露(免費)
啲侍應都幾好招呼,好似我哋食完晒嘢,幫忙收拾好枱面,仲稍微抹乾淨,但又無話催埋單。最後,更免費送上紫米露,雖然唔喺咩特色嘢,但臨尾有碗糖水潤吓,心情都靚好多,而個紫米露,都OK啦!
文初提及過商場內個「光影聖誕城」展覽活動,都想藉幾張相片跟大家分享吓、懷舊吓!
整體嚟講,「城寨風味」師傅做菜嘅手功紮實,幾道菜式都無走樣,確喺唔錯,招呼亦到位,不過,以九龍城廣場呢個地理位置,定價就略嫌偏高,頫帶一提,茗茶每位收$15,另需收加一服務費。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$240

餐廳資料:
城寨風味 Wall City Flavor
九龍城賈炳達道128號九龍城廣場1樓126號舖
2718 0801

沒有留言:

發佈留言