2019年12月8日星期日

Hokahoka:普通之選

死佬飯局因多重原因,都停咗成年幾、兩年,暫未知幾時會搞番,不過,就有同個別死佬食吓飯、聚一聚。今晚,就多幾個死佬一齊,一行8人,就搞咗個小飯局。時間、選址都喺由佢哋負責,小弟就跟大隊按時出席,而所揀嘅餐廳喺尖東嘅「Hokahoka」居酒屋。
個場好多柱位,又有少少轉嚟轉去嘅感覺,但整體其實地方都幾大,周圍都擺滿充滿和風嘅裝飾。其中一個大房更設置成「榻榻米」形式,更具日本風情。
唔單止門口嘅飾櫃放滿大大細細嘅日本清酒、吟釀,更連牆身、枱墊紙都印上唔同嘅日本酒,可見店主對日本酒幾咁專注。
bowl前菜 $20
咪以為只有酒樓收你前菜費,其實唔少日式居酒屋都一樣收,而且,比酒樓仲搶錢,斷人頭計。不外乎都喺啲甘筍絲、牛蒡絲,味道OK咁啦。
本主餐牌又大又厚,又做成膠底,反反哋光,盡量影啦。翻一轉,就知佢哋賣嘅菜式甚多種類,刺身、壽司、卷物、串燒、炸物、一品料理、燒物、天婦羅、茶漬飯、雜炊、食事……等等一應俱全。
此外,仲有一張類似推介嘅餐牌,製作簡單,有啲手寫嘅感覺。
bowl鮮茄沙律 $55
雖然叫話鮮茄沙律,但裡面放咗好多青瓜,以及面面放咗啲雞肉。拌以黑醋汁,食落好清爽,但啲蕃茄就唔算話好甜、好濃蕃茄味嗰種。
bowl凍豆腐 $50
啲豆腐嘅質感嫩滑得如BB仔嘅肌膚,又好夠豆香,添少少醬油已算得上好食,反而,面面嘅白飯魚脆脆就更好食,喧賓奪主呀喂,哈哈!
bowl炸河蝦仔 $108
送啤酒嘅最佳良伴,河蝦仔入口脆卜卜,又唔油膩,大可作為等人時候嘅餐前小食,不過,索價百多元感覺就絕不便宜。
bowl吉列薯餅 $45
呢度做嘅吉列喺食得出炸功了得,先試試個薯餅,炸得一身金黃,而且,咬落去咔嚓聲響,脆到不得了,卻亳無油膩感,且有濃郁薯香。
bowl吉到蠔 $85
再試埋個吉列蠔,一客有成5隻,入口外脆內軟,清楚睇得到外層好薄,蠔肉肥厚又好有蠔味,呢個性價比高。
bowl炸雞肉 $70
近排聽人講麥記嘅炸雞賣得好貴,而呢道炸雞肉亦不遑多讓,索價70,其實得幾嚿仔,亦無乜點調味,幸而肉質都有一定嘅嫩滑。
bowl串燒拼盤 $90
一客拼盤共有5串,不過,就無列明有啲咩串燒,而眼前呢份就有青椒、牛脷、豬腩、雞軟骨及雞肉棒。燒得都頗香口,又唔會好乾身,輕輕鹽同黑椒調味,已好足夠。
bowl黑豚麵豉炒野菜 $85
見推介嗰度有呢一款一品料理,順利成章點番一客。用麵豉去炒,確惹味十足,加上啲黑豚入口唔肥,啲椰菜好爽,整體真喺唔錯。
bowl壽司拼盤(特)$460
諗住人多就點一份壽司等大家墊吓肚,仲豪啲專登揀個特級嘅壽司盛,睇佢索價要成460,一喺就大大盤有睇頭,一喺就用料豪華,點知兩樣都唔喺,連擺盤丁點裝飾都無,睇見成品,都打咗個突。我只喺試咗款海膽,唔得,入口有陣陣苦味,亳無甘腴感。
bowl鐵火卷 $98、加州卷 $78
由於個壽司盛嘅份量得咁少,故再追加多兩客卷物,穩膽喺加州卷,食少少質素有鐵火卷,即喺吞拿魚卷。前者做得一般般,啲蟹籽黐得「求其」,後者嘅紫菜喺腍嘅,大大影響個口味,最唔理想喺啲飯粒有點點「爛」嘅感覺,而唔喺黏糯得嚟飯粒分明。
bowl日式炒烏冬 $75
死佬即喺死佬,都喺要多啲澱粉質到肚,所以再追加一客炒烏冬同雜炊。呢個烏冬又炒得幾夠「鑊氣」咁喎,啲烏冬唔會炒到又腍又爛,食味真喺唔錯。
bowl鳥雜炊 $70
即喺咩嚟?其實就喺雞粥,不過,就唔喺我哋粵式綿綿嗰啲生滾粥咁,但又未至於稀飯嗰種飯粒分明,味道較清,有啲蛋絲、冬菇、紫菜咁,OK喎。
bowl燒飯糰 $40 x 2
最後嚟個燒飯糰,純粹貪得意過過口癮,搓得實淨,入口外層有陣陣焦脆,裡面好軟糯,更附送麵豉湯。不過,賣到40蚊一個,始終都感覺有點貴。
整體而言,食物嘅質素有高有低,其實,服務都好好,侍應都好落力招呼,不過,食材嘅質素,跟定價及份量不成正比,所以,性價比唔高。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
Hokahoka
尖沙咀麼地道63號好時中心51-52號舖
2366 1784

沒有留言:

發佈留言