2019年12月22日星期日

將軍麵館 Captain's Noodles Place:值得再見「麵」

今次同啲團友嚟到西洋菜街食晏,「創始中心」下面間「台灣麵」話食到厭,另一家常到訪嘅車仔麵「百味車仔麵」亦幫襯得太多,今次想轉轉為味,就試吓同街嘅另一家麵店「將軍麵館」,大家都無試吓,志在搏一搏當試吓新嘢。
雖然門口嘅招牌寫住老北京炸醬麵,但室內嘅裝修,一室淺色木系,都喺走簡約風格,不過,就加咗點中國色彩嘅元素,好似啲吊燈、面譜擺設。
摺頁嘅餐牌底面兩版就印晒所有菜式,一版就圖文並茂嘅將軍小食及招牌麵,另一版就喺其他麵食、追加配料及飲品,凡點各款粉麵,飲品就半價。
枱上備有辣椒醬和甚少見嘅黃辣椒醬,可惜小弟一向都唔好辣,老友就啱晒。
bowl將軍醬香豬手麵 $44
好多款粉麵都想試,都諗咗好耐先揀咗豬手,因為平時真喺較少食。啲粉麵嘅份量都幾多,上枱睇見大大碗,而每碗湯麵都註明配有炸醬、生菜、蔥花及芫荽,至於麵條可以揀粗麵或小麵。
個湯頭入口好醇厚、好幽香,唔會飲完有口渴嘅感覺;粗麵咬落有韌勁、耐浸,不愧喺自家製嘅手工麵,撈埋啲炸醬食,更惹味。
啲豬手點先?正,好入味,肉質好腍身,而外皮又有啲爽滑感,仲有啲膠質晌底,真喺堅好食。順口講講,啲碗都好靚,畫有青花瓷圖案,甚具中國色彩。
bowl熱奶茶 +$6
半價配飲品就梗喺點杯奶茶啦,其實飲品嘅選擇唔太多,但請真,杯奶茶就麻麻哋喇,咁又唔叫差嘅,只喺茶味比較薄。
bowl將軍厚切牛展麵 $47
專登擺晌餐牌面頁,就當佢喺店家嘅招牌推介,而友人又喜歡牛展,所以,啱晒佢啦!同樣,都喺份量十足,牛展亦有不少,不過,似乎就唔喺厚切喎,但就好入味,柔中帶韌,極有口感。
bowl將軍撈麵 $32 + 黃醬豬手 $12
呢個組合,即喺變咗我嘅豬手麵嘅乾身撈麵版,不過,配料就比我配多,除淋上秘製醬汁,仲有芽菜、青瓜絲、炸醬、花生、蔥花、芫荽。友人話食起嚟,麵條變得清爽,更具口感,同樣,亦大讚啲豬手好掂,超好食。
bowl老北京麻醬麵 $36
其中一位友人慳慳哋,揀選另一款撈麵「老北京麻醬麵」,但就唔再配餸。麵條淋上麻醬汁,而基本配菜有旺菜、甘筍絲、肉鬆、青瓜絲、花生,撈埋一齊食,味道幾芳香吓,都喺啲麻醬汁夠濃郁;佢話未試過食麵配肉鬆,感覺又幾得意。
依家晌街食碗麵都唔喺平架啦,不過,質素好嘅話都值,就好似今日嚟到所試嘅麵食,大家嘅評價都屬中上。然而,我哋無人試過佢啲小麵,唔知喺點,下次搵機會再試。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$50

餐廳資料:
將軍麵館 Captain's Noodles Place
太子西洋菜南街200號地舖
3188 2365

沒有留言:

發佈留言