2019年11月19日星期二

Nu Nu:居酒屋有「廚師發辦」?

一講到食「廚師發辦」(Omakase),第一印象就喺唔平,郁吓都千蚊落樓,就算無成千,$800、$900都好平常。老實講,小弟對食「廚師發辦」嘅經驗亦唔多。最近,聽食友講,晌中環和安里嘅「Nu Nu」居酒屋,晚市就加插咗「廚師發辦」,入門價亦相對平和啲,咁就腳,收工行幾步就過到嘞。
其實,「Nu Nu」晌和安里呢條細街打躉已經好多年,依家喺細鋪搬大鋪,咪睇個門口窄窄咁,查實入到去都幾大,仲有廂房添。而一室裝修都以木系為主,但就唔算太多和風裝飾,算喺較平實。
雖然,今次嘅目的喺嚟試試其「廚師發辦」,但都概略介紹一下佢哋基本有咩食。作為居酒屋,當然,賣嘅食物都會頗多元化,包括基本嘅前菜、沙律、炸物、煮物、刺身、壽司、燒物、卷物,仲有就喺咖喱、海鮮丼、石鍋飯、小食……等等,以及多種廚師推介。
至於「廚師發辦」喺點?睇睇張餐牌先,包括先付、刺第六點、壽司六貫、季節湯品及甜品,定價$688位。上甜品前,師傅驚我哋唔夠飽,仲同場加映做多份壽司卷。此外招呼好,不時主動幫忙添上玄米茶,又留意吓我哋用餐速度,以配合上菜嘅節奏,每道菜式亦會有簡單嘅介紹。
bowl前菜三點
3款前菜有 淮山漬、冰頭漬及麥粒青瓜,雖然無一般「廚師發辦」做得咁浮誇,但賣相都算簡單而精緻。
bowl淮山漬
啲淮山漬霎眼望埋去幾似牛蒡漬,因為都喺長形一條條,醬油漬過變得色澤深沉。入口爽爽哋咁,但就唔似牛蒡有陣陣甘味,對一般人而言,會較易入口。
bowl冰頭漬
其實,即喺三文魚頭軟骨,印度中我都喺食過、兩次咁大把,啲軟骨位搵少少醋醃漬,味道酸香,口感就好爽脆,喺叫人幾開胃嘅前菜嚟。
bowl麥粒青瓜
就好似我哋食開嘅手拍青瓜咁,啲麥粒味噌先喺亮點,鹹香嘅麥粒就咁食確喺有啲鹹,但沾少少搭落啲青瓜度,成件事可以變得好唔同。
bowl刺第三點(一)
跟住上場嘅喺刺身,平常食嚟食去多數都喺油甘、三文……之類,但今次既然喺「廚師發辦」,刺身嘅款式自然會特別少少。先上嘅3款喺日本生蠔、青羽大薄切、金目鯛,擺盤非常之靚,日本芥末更喺新鮮生葵即磨,唔喺啲平價嘅「牙膏貨」。
bowl青羽大薄切
呢款刺身小弟都喺第一次聽,初初仲以為喺鯖魚,即喺平常食鹽燒嗰啲,但一睇個樣就應該唔喺,再問先知喺「青羽」,哈哈!啲刺身已加咗少許醋汁,完全唔使再沾醬油,魚味唔算好濃,但感覺好鮮,好清爽。
bowl金目鯛
小弟唔喺咩刺身達人,所以,評刺身確喺有難度,純個人喜好而論。件金目錭用上厚切,色澤鮮紅而光亮。入口肉質細膩,味道鮮甜,油脂唔太重。
bowl日本生蠔
雖然講到食蠔啲人成日講法國蠔、美國蠔、澳洲蠔,其實,日本蠔一啲都唔輸蝕。今次呢隻都好高質,睇落肥美,師傅更切埋柱位,方便食用。咬落肉質帶爽,蠔味濃,海水味都重,所以,餘韻長,感覺十分之新鮮。
bowl刺第三點(二)
第二道嘅刺身亦隨即登場,賣相同樣貫徹華麗,而款式似乎更吸引,包括牡丹蝦、帆立貝、大拖羅,都喺小弟喜歡嘅刺身款式。
bowl牡丹蝦
睇落其外觀色澤晶瑩而光亮,可謂顏值高,新鮮度已搶分。一啖入口,肉質黏黏咃卻又有啲爽身,沾一點點芥末,蝦鮮味就更加突出,絕對喺靚貨嚟。
bowl帆立貝
其實,食刺身最緊要喺夠新鮮,咁就已經差唔得去邊。刺身級嘅帆立貝,予人感覺就更加肯定好唔同,既大粒有睇頭,又厚身具口感,放入口,嗰份軟綿綿嘅感覺,的確令人印象深刻。
bowl大拖羅
大拖羅喺吞拿魚魚腩嘅最前位置,油分多,但筋位亦較多,故相對較有咬口。睇見眼前呢一件大拖羅,油份平均分布,入口卻唔會有種油膩感,質素上乘,只喺略嫌一件未夠喉,哈哈!
bowl蝦頭味噌湯
先後品9咗6款刺身,喺時候飲啲熱湯暖和番啲腸胃。以麵豉湯為基礎,但咪以為得蝦頭,原來湯內仲有好多配料,如魚肉、帶子及鮮蝦,而且湯嘅麵豉味好香濃,正呀!
bowl壽司三貫(一)
以熱湯回一回,跟住喺壽司時間,上文都講過,「廚師發辦」嘅賣點就喺你事前未知食乜,而款式亦唔會喺大唔7嘢。第一碟登場嘅壽司亦好特別,分別喺笛鯛、深海池魚、太刀魚,而笛鯛同太刀魚真喺非常陌生,印象中,連個名都喺第一次聽。
bowl笛鯛壽司
啲知佢嘅真身喺點,所以,專登上網查過,不過都無乜用,因為笛鯛都喺統稱,實際仍分有好多種類。姑勿論邊種,件笛鯛壽司味道唔錯,肉質細嫩,頗為鮮甜。又好鍾意師傅搓嘅壽司飯糰細細,剛好一口搞掂。
bowl深海池魚壽司
晶瑩而帶淡粉紅嘅深海池魚望落保持一貫光澤亮麗,足見其新鮮度,魚質嫩得嚟帶點點爽口感。
bowl太刀魚壽司
師傅話因為隻魚魚長身,又一身銀色,成把日本武士刀咁,故順理成章稱成為太刀。呢一款壽司就火炙過,故咬落魚肉會實淨啲,又有點油香,感覺亦唔錯。
bowl壽司三貫(二)
而第二碟嘅壽司,賣相保持華麗,3款刺身都喺高質貴嘢,包括喺金線鯛、中拖羅、日本海膽,咁味道喺點?講多無謂,食咗最實際。補充多一點,店家註明使用日本產白米。
bowl金線鯛壽司
學師傅話齋,壽司就梗喺有淡味到濃味咁食啦,所以,先試白身魚嘅金線鯛壽司。啲魚樣帶點金色,有種貴氣,雖然喺白身魚,油份都有啲,而魚肉好清爽。
bowl中拖羅壽司
刺身就試咗大拖羅,而壽司就用咗中拖羅。色澤均勻紅潤,閃爧爧無暗啞,雪花紋細緻,油分十足,入口好有即溶嘅感覺,實在柔嫩味鮮。
bowl海膽壽司
只喺講海膽嚟自北海道,但就無特別提到邊個區域,點都好,北海道個名某程度已喺一個保証。海膽晌壽司飯之上堆到滿滿,入口甘香豐腴,質感綿密細膩,絕不欺場。
bowl紅酒三文魚卷
師傅怕我哋唔夠飽,其實,都已經OK喇,再送多一客壽司卷。三文魚搵紅酒醃漬過,味道多咗份層次,之但喺,啲紫菜唔夠脆就要扣扣分。
bowl檸檬雪葩
最後嘅甜品,原以為會喺較日式嘅和果子,原來送上自家製嘅檸檬雪葩。食完,你會發覺檸檬裡面嘅果肉刮乾刮淨,卻填得滿滿雪葩,其檸檬嘅香味極之酸活清爽,冰涼好味,為呢餐飯有個美好作結。
如果想一嚐「廚師發辦」,但又唔想花得太多,「NuNu」值得列入考慮之選。不過,佢嘅格局原先都喺行居酒屋路線,所以,就算坐晌近門口嘅吧位,亦唔可以好似出面咁,一邊食住刺身、壽司,一邊睇住師傅做菜。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$760

餐廳資料:
Nu Nu
中環和安里4-5號地舖
9192 9294

沒有留言:

發佈留言