2019年11月23日星期六

車輪餅小姐 Ms. Wheel Pie:天「輪」之樂

作為美孚街坊咁多年,唔喺講笑,小弟真喺未幫襯過「車輪餅小姐」,事緣開檔初期,因各大媒體猛咁推,佢哋鋪面又細,好幾次經過都見到長長人龍,我就最怕排隊,整整吓就無咗幫襯嘅念頭。近日行完山返嚟,正想買啲蛋撻返屋企當下午,「多多」排長龍,過嚟「櫻島」啦,已經變咗「聖安娜」,見到「車輪餅小姐」無乜人,就改買車輪餅當下午茶。
相信唔使小弟多介紹「車輪餅小姐」喇,知佢哋小小一間鋪,一家人努力經營。高峰時,曾經要等上十多廿分鐘先食得到,個個都喺新鮮出爐,雖然依家見佢哋都喺密密手製作,但一向貪新鮮嘅香港人嘅熱情好快冷卻,所以,就唔需要點等,大部分款式都製作好有存貨,即買即有,只喺部份熱門款式需要等吓。可惜喺變相食唔到新鮮出爐嘅貨色,風味會打點折扣。
是日嚟到嘅車輪餅口味就寫晒晌一旁嘅黑板之上,有多達8款,都喺$12-$18一個。其實,單賣車輪餅相信都難以維生,所以,晌鋪前嘅水牌,仲見到佢哋賣埋一啲中式糖水,晌凍櫃內就放咗啲西式甜點。
老婆鍾意紅豆,所以,就買咗款自家熬煮紅豆口味俾佢,而難得見到有榴槤口味,當然要試一試啦。買得4-5個,就有膠盒包裝,買得兩個,地道啲,紙袋包裝,然而,個紙袋都印咗「車輪餅小姐」個嘜頭架。
bowl自家熬煮紅豆車輪餅 $12
始終唔喺新鮮出爐,又唔喺即食,車身嘅軟熟度喺差少少,但仍不失蛋香。裡面填滿厚厚嘅紅豆餡,炒得軟糯清甜,又起晒沙,貨真價實,喺唔錯。
bowl馬來西亞D24榴槤車輪餅 $18
近年,馬來西亞啲榴槤好受歡迎,亦有唔少甜品就以此入饌。一切開,啲榴槤味已經湧出嚟,入口柔滑香甜,榴槤嗰種獨有嘅幽香味十分濃郁,無欺場。
雖然,香港人嗰份貪新鮮嘅熱情冷卻咗啲,但當日所見,都仍有唔少人幫襯,正所謂有麝自然香,最緊要保持好品質,唔怕無翻頭客嘅。再者,感受到小店默默耕耘,更加要支持吓啦!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$15

餐廳資料:
車輪餅小姐 Ms. Wheel Pie
美孚美孚新邨吉利徑19號50B7號舖
6687 1093

沒有留言:

發佈留言