2019年9月6日星期五

堤岸酒吧及餐廳 Pierside Bar & Restaurant:「鮮」入為主

大半年前嚟過「堤岸」試試其下午茶,無論環境、食物、招呼都有水準,印象頗深,所以,今晚同朋友再嚟一試其晚餐,加上聽講轉咗新套餐,咁就更加期待啦。一於醉人之夜,開心星期五!「堤岸」定位喺酒吧 + 餐廳,不過,兩者並唔喺晌埋一齊,酒吧晌平台層,有啲室外露天位,可以睇到日落美景。
餐廳則晌上一層,需要繞道經一經酒店大堂再上一層先到達餐廳入口,而餐廳入口就打造得富麗堂皇,金光閃閃。
甫入到去,非常之有氣氛,如果,安排到對海一排窗邊嘅揀手位,附送埋180°嘅維港美景。
雖然我哋坐咗晌另一邊角落,都睇到少少海照架,但幽靜嘅位置讓我哋更方便傾偈,而亳無騷擾。雖然樓底唔高,但座位編排闊落,故此,都唔會有咩侷促感。
枱上早早擺放好竹蓆餐墊、餐巾、刀叉,樣樣都乾淨整潔,尤其啲餐巾,非常雪白,唔好睇少呢環,好大程度影響個印象分架。朋友因堵路遲到,小弟就先點咗一杯番石榴汁($62),好清甜,味道自然,一邊飲,一邊先研究吓個餐牌。
據店長介紹,依家所做嘅「嚐鮮 • 海鮮」晚市套餐已經推出咗成個月,都幾受歡迎。由於「堤岸」主打澳洲菜,所以,有唔少海鮮菜式,至於呢個套餐分為三道菜 ($398) 及四道菜 ($428),包咗頭盤、餐湯、主菜及甜品,言下之意,四道菜就即喺包埋個甜品,不過,溫馨提示一下,就唔包飲品嘅。
食套餐一向計落喺划算啲,但萬一套餐真喺有啲嘢唔啱食,佢哋嘅散點餐牌都有好多選擇,由前菜、濃湯、意式飯麵、香烤美饌、主菜、伴菜,到甜品,都一應俱全,選擇唔少。
bowl麵包籃
餐前,先送嚟一大份麵包籃,長法包外皮脆口得嚟好煙韌,包心軟綿;另一款小圓包,雖然唔喺話好有特色,但極之鬆軟,且有麵粉香,搽啲牛油已覺得好好食。如果喜歡橄欖油同黑醋,亦可以向店員提出。
前菜有兩款選擇,兩款嘅配搭都非常之特別,無乜理由唔試晒架。
bowl珍寶帶子三重奏
呢道前菜嘅賣相絕對喺意料之外,無論喺食材嘅配搭,抑或所用嘅器皿,均非常有心思,以三層玻璃「杯」裝起3種不同做法嘅帶子菜式,淨喺食手工都值回票價啦。此外,擺設亦唔喺隨意,店家嘅建議次序喺由上而下咁食。
bowl蘋果木煙燻帶子
雖然一打開杯蓋,啲煙就散晒,煙燻嘅效果好似唔明顯,但一口咬落粒帶子度,煙燻嘅味道就好突出,而且,既然叫得珍寶帶子,真喺夠大粒,又爽彈,襯上少少黑魚籽,令味道更多層次。
bowl香煎煙肉帶子柑橘油醋汁
第二道帶子,以煙肉包住嚟煎,令粒帶子帶有微微鹹香,而且,更油潤,配以柑橘油醋汁,食落喺完無油膩感,好得。
bowl鮮帶子他他配三文魚籽
依個就以刺身嘅食法,帶子喺亳無烹煮過,刴成他他,撈埋啲三文魚籽,完全喺鮮味大爆發,帶子好鮮甜,三文魚籽就引出鹹鮮,實在感覺美妙,不愧為用上北海道嘅鮮帶子。
bowl蟹肉沙律配香辣牛油果、柚子、蜜糖鬆餅
食咩都好,逢喺有蟹肉嘅菜式,我大多數都會揀佢,因為鍾意蟹肉嘅鮮甜,但就怕要落手落腳拆蟹,麻煩嘛。而呢一道蟹肉沙律,喺堅多蟹肉,並且好有鮮味,配搭上香辣牛油果、柚子肉,味道十分特別;至於啲蜜糖鬆餅,大可以跟蟹肉作配對,亦都好有驚喜。
bowl堤岸龍蝦濃湯、香煎蟹肉餅
餐湯無得揀,只供應一款招牌龍蝦濃湯,除非你好唔鍾意蝦,或對蝦有食物敏感,否則就真喺唔好錯過。
每啖湯,都喺龍蝦嘅精華,入口蝦味鮮活,濃郁到不得了,而且,打得柔滑細緻。所以,我連一滴都唔嘥,以餐包嚟刮乾刮淨。
正所謂驚喜連連,湯中放有一小件香煎蟹肉餅,一咬就知好足料,因為,食得出絲絲蟹肉,十分有蟹肉鮮味,叫人大滿足。
主菜方面,一共有4款選擇,包括鱈魚、海鮮、羊架及西冷,稍提一下,唯西冷需額外補上$60,但喺以28日熟成嘅西冷嚟講,絕對值得,有食過熟成牛扒嘅朋友都知,成本絕不便宜。順帶一提啲服務,真喺有酒店級嘅專業水平,尤其上每一類別嘅菜式,都喺做到同步,而且,上菜速度合宜。
bowl火炙鱈魚柳、牛油燴大蒜
賣相好精緻,鱈魚柳煎得好誘人,尤其面層嘅魚皮,真喺金光閃閃。友人切咗一小件俾我試試,果然,外皮香脆可口,魚肉嫩滑到不行,牛油燴大蒜汁,仲加咗少少麵豉,鹹香味完全可以吊起魚嘅鮮甜味,一絕。
bowl慢煮羊架、威士忌羊肉汁
4款主菜中,羊架同西冷都喺首選,既然友人鍾情西冷,小弟就揀羊架,等大家都可以試到唔同菜式。一客有3支羊架,疊起嚟,再伴上野菜、紫薯蓉,簡單卻又好睇。
要上5分熟嘅羊架,煎得恰到好處,外層有少少焦脆感,又由於經慢煮處理,所以,啲肉質軟腍細緻,中度嘅羊羶香,完全喺小弟杯茶,沾上威士忌羊肉汁,甚有畫龍點睛之效,喜歡食羊嘅朋友,真喺唔可以錯過呢一道主菜。
bowl香烤28天乾式熟成西冷扒(160克)及原隻大虎蝦 +$60
貫徹之前嘅頭盤、主菜,呢一道西冷嘅擺盤都好靚,西冷煎得焦香,虎蝦比坊間常見嘅大大隻,好有睇頭,配上唔同色彩而多元嘅蔬菜,絕對喺惹人垂涎。西冷試咗一小口,果然不同凡響,既腍滑,又濃肉味,堅好食;再試一小口虎蝦,蝦味濃,極之爽口,就算唔沾醬汁,都夠晒好食,更喺食出原味。
bowl香橙甜酒梳乎厘配薑味雪糕
個梳乎厘上到枱,就明白點解有3道菜或4道菜嘅選擇,因為,個梳乎厘比預期大好多,兩個人共享一客都OK喎。無論梳乎理,抑或雪糕,口味都喺好特別,先試一口梳乎理,質感超鬆軟,比綿花糖更軟綿綿,微微橙味,又帶點酒香,加入雲呢嗱汁,非常好食;一啖梳乎理,襯一啖雪糕就最好,因為雪糕嘅薑味好突出,甚有清清味蕾之效。
大家都非常滿意今晚嘅晚餐,但始終唔喺平,就問問店家有無做午市,因為午市點都會比較平一截。原來,「午市精選」喺半自助套餐形式,分為兩道菜($168)或三道菜($188),前者就喺前菜及沙律任食,後者則連甜品都任食,並包是日餐湯及餐飲,而主菜則6揀1,不過,需留意部份主菜要額外加錢。呢個價絕對抵食,唯可惜,只限星期一至五供應。
優雅嘅環境,驚喜嘅食物,雖然無點到酒品,一樣喺醉人之夜,傾吓傾吓,結果坐咗幾個鐘,喺近期難得一次可以暢聚到咁夜嘅飯局。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$450

餐廳資料:
堤岸酒吧及餐廳 Pierside Bar & Restaurant
尖沙咀廣東道33號中港城皇家太平洋酒店海景翼大堂高座
2738 2398

沒有留言:

發佈留言