2019年8月31日星期六

日本牛奶公司:非全日嘅全日常餐

今日專登過嚟荃灣「千色店」買嘢,因為幾件家品都先後打柴,喺時候要換。完成任務,但行吓行吓都過埋食晏時間,所以,過咗嚟千色匯搵食,無嚟一排,都轉咗唔少餐廳。最後,見到間「日本牛奶公司」,日本九州雞蛋喺其亮點,老婆又喜歡食啲健康有質素嘢,就決定揀呢間。
開放式設計,所以,整個環境晌門口都可以一眼睇晒,一室以白色為主調,格局偏向時下新興嘅冰室,走簡約路線。
晌入門口位,樹立咗「招牌」菜式 - 「全日常餐」,賣點就喺採用九州雞蛋嚟做炒滑蛋。不過,題外話吖,個牌打少咗「滑蛋」兩個字,而變成厚牛油厚多士,此外,如果有留意到左下角有加一服務費嘅字仔,證明你睇嘢夠仔細,小弟當時就真喺無為意喇。
我哋喺星期六晏晝3:00pm幫襯嘅,所以,既有是日午餐(無講供應時間至幾點完),亦有下午茶餐(同樣無提及供應時間),餐飲可以加錢轉特飲。
再睇埋佢哋嘅「常餐」餐牌,標示咗供應時間喺10:30am - 6:00pm,咁……仲喺唔喺「全日」常餐呢?不過,唔知後尾會唔會番啲供應時間,總之,睇完晒啲餐牌後,唯一嘅感覺就喺啲資訊好亂!
bowl火腿、滑蛋、多士(常餐)
睇樣就幾對辦,炒滑蛋亦都好多,入口啲蛋確喺好滑身吓,而且,蛋味亦濃郁,配上脆口嘅烘多士,已經好唔錯;其實,寫明喺金妹火腿,個人而言,就唔覺有咩賣點,覺得喺基本,因為坊間有啲來佬嘅火腿仲優質,正如我話俾你知喺嘉頓方包,你都唔覺得喺咩嘢,但如果喺某出名麵包店嘅方包,感覺先會喺唔同啲。
bowl金牌沙嗲牛肉麵(常餐)
加上「金牌」兩個字聽起嚟勁啲,但實際上又真喺唔錯喎,因為,牛肉嘅份量足,又唔會碎濕濕咁,而且,好腍滑,個沙嗲汁亦調校得惹味香濃;公仔麵煮得火喉好,因為俾錢時問過喺咩麵,雖然都喺茶記常用嘅大光麵,但無話有過腍嘅情況。
bowl日式雜菜炒烏冬 $40
另外,清清哋嗌咗個下午茶餐嘅炒烏冬,份量都大大碟,無欺場,而雜菜都喺啲菇菌呀、椰菜呀、甘筍呀之類。食起嚟有種好有鑊氣嘅感覺,味道亦唔錯,唯一較大嘅問題喺油多,感覺比較膩。
bowl熱奶茶、熱杏霜
我當呢度喺茶記,所以,點咗杯奶茶,茶底醇厚芳香,不過,老實講,滑溜感就真喺欠奉。反而,老婆杯杏霜幾好,好香杏仁味。
溫馨提示,餐廳暫時只收現金,晌呢個盛行電子錢包嘅年代,最起碼嘅八達通都無,真喺對普遍人嚟講好唔方便。仲有,埋單時,先見到收銀旁楝個牌仔,寫住星期一至五6:00pm後,及星期六、日、假期全日,收加一,感覺絕對唔好。因為,一來多多少少茶記格局,無咩服務可言,但侍應都好有禮貌嘅,二來至少晌啲餐牌明確列明,唔好等啲客俾錢先知(註:門口嘅常餐大招牌喺有,但啲字鬼鼠又細粒,星期六、日、公眾假期梗喺後加添)。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$57

餐廳資料:
日本牛奶公司
荃灣眾安街68號荃灣千色匯I期3樓3013號舖
5724 4708

沒有留言:

發佈留言