2019年7月18日星期四

The Joomak:重新素造

年多前曾嚟過The Joomak食飯,所以,知道佢哋喺賣啲新派韓國菜,亦知道佢哋都幾支持素食,仲晌逢星期一搞素食放題,上次嚟我都喺專登揀素嘅菜式。今晚,就同老婆及親友,一行3人嚟食餐半素半肉嘅新派韓餐。
既然叫得新派,環境就以格調行先,裝修摩登,灰色地板磚,昏暗嘅燈光,睇落有點似工業風,實際又不然。走入啲嘅用餐區,喺可以望到維港景,亦喺少人選嘅位置。
打開主餐牌,選擇非常之多,由炸雞、小食、湯品、沙律、部隊鍋、韓式韓肉、韓式煎餅、炒粉絲、炒年糕、韓式拌飯……等等,甚至兒童餐,諗得到嘅韓國菜大部分都有。
此外,更有啲季節限定菜式,如鰻魚及醬油蟹,不過,唔知點解前者喺春季限定,但依家已經喺仲夏,都仲有供應,大抵韓國仲喺春季啩!
而上次所見嘅素食餐牌,則仲有供應,相信素食元素已經喺恆常化,但睇落款式好似轉咗唔少。
至於飲品方面,款式多之餘,亦甚具特色,好似我哋所揀嘅款式就知啦,而且,更有多款含酒精類飲品。
見枱上楝咗個牌,推介一款4℃手拉冷麵,早排睇過韓國綜藝節目「一日三餐(第四季)」,有見過文晸赫整個豆漿冷麵,李瑞鎮同尹鈞相都食得津津有味,勾起要試試嘅心態。
bowl巔峰狀態 $68
落單後,食物就要等等,但飲品好快就到。小弟要咗呢杯以羽衣甘藍、牛油果、芒果及香蕉打成嘅特飲,面頭仲灑咗少少黑芝麻做點綴。入口質感好豐厚、好綿滑,感覺好飽肚,而味道偏向芒果及香蕉嘅香味。
bowl冰Storm馬格利(菠蘿) $58
親友就揀咗無酒精版嘅,如果加酒精(韓國馬格利甜酒)嘅就賣$68,不過,如果無加酒精,佢話就有啲似飲鮮菠蘿汁,而果汁內仲混有少少果肉,兼且以冰鎮住,飲到尾都咁清涼冰爽。
bowl黑糖玫瑰花茶 $68
老婆一向都揀熱飲多,呢一款就喺我幫佢揀嘅,壺玫瑰花茶本身都頗幽香,而黑糖就由客人自己添加,甜度自主,佢就話加咗黑糖後嘅玫瑰花茶,感覺更滋潤清甜。
bowl素泡菜芝士薯條 $78
之後,陸續上菜,先喺份炸芝士薯條。以往,芝士薯條都試唔少,加咗泡菜元素,真喺唔知會點。上枱時,跟餐牌嘅相好唔同,泡菜喺做成醬汁,另裝起再沾,都好,可以自己慢慢試個辣度。薯條好香脆,帶濃香嘅芝士,沾咗啲泡菜汁,酸酸辣辣,而辣度都好中和,唔會太刺激。
bowl牛油果開心果素炸雞 $188
上次嚟就試過一款「韓式甜辣素炸雞」,感覺幾得,所以,今次專登點嚟俾老婆試吓,而揀呢一款口味,皆因佢好鍾意牛油果、開心果呢兩種食材,正好開正佢嗰瓣。單睇賣相,落足牛油果醬,又糝咗唔少開心果仁碎及芝士粉。
啲素雞炸得金黃,口感相當似雞肉,入口又唔油膩,混合埋啲香滑嘅牛油果醬、開心果仁碎及芝士粉,味道豐富並相當富層次,細味下仲有微微青檸香滲出,確喺好食無失望。
韓式嘅冷麵並非第一次食,但亦唔多試,對上一次就喺晌「炑八韓烤」食到嘅八爪魚冷麵,晌夏天食真喺好清爽。「The Joomak」嘅冷麵可選原味手拉麵或手拉蕎麥麵,醬汁則可揀傳統豆花醬汁或薑柚豉油汁,而且,都有特定食法,所以,可以先睇睇餐牌嘅指引作為參考。
bowl素水晶豬肉冷麵 $168
先登場喺素水晶豬肉冷麵,晌盆底加入乾冰,極有仙氣之效,加上擺盤花過心思,增加賣相亮點。純素水晶豬肉據店員介紹喺自家製,配咗傳統豆花醬汁,仲伴有綠豆粉及胡麻醬,而同時亦會送上冰粒,務求令你涼透心。
啲手拉麵咬落仲保持住韌勁,口感絲滑,撈埋啲甘筍絲、青瓜絲,令口感更清爽;至於個傳統豆花醬汁本身都幾杰身,待啲冰粒溶溶哋就啱啱好,其豆味幾清純;啲素水晶豬肉都幾得意,口感確喺有幾分似,但稍嫌碎濕濕啲啫。
bowl韓烤牛肉冷麵 $168
另一款就喺韓烤牛肉冷麵配薑柚豉油汁,除有甘筍絲、青瓜絲及泡菜外,更多咗溏心蛋,伴上紫菜碎,同樣營造出陣陣煙霧,保持仙境嘅感覺。
我哋都唔喺點太跟足指引,都喺隨心自己左撈右撈,而薑柚豉油汁配冷麵確喺幾好,酸酸鹹鹹,保持清爽嘅口感;韓烤牛肉相比起啲素水晶豬肉就更啱我口味啦,啲肉幾香,腍滑可口。
雖然是夜有唔少客光顧,亦有翻枱情況,但招呼算唔錯,上菜亦快手。如果喜歡試新嘢,呢度確喺幾多特色菜,此外,迎合潮流,加入好多素食,鍾意食得健康啲或輕盈啲嘅朋友就啱晒啦!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$290

餐廳資料:
The Joomak
尖沙咀廣東道3-27號海港城海運大廈3樓LCX 34號舖
2111 0851

沒有留言:

發佈留言