2019年7月14日星期日

第三站 Station 3 Cafe:飲、食、玩一站式

早年啲樓上食肆以啲小店居多,但依家,隨着食廈嘅出現,樓上鋪都為分喺細店定大店,邊類型、咩規模嘅餐廳都有,所以,相信搬上樓競爭一樣唔細,生意一樣唔易做。若能屹立得住,必定有其原因,最近到訪嘅「第三站」就喺見其風評不俗,又有老友試過,較有信心一試嘅樓上西餐廳。
搬樓上鋪都喺想慳啲租金,自然會將啲地方用到盡,做多少少生意增加收入,但踏入餐廳,枱櫈嘅編排比預期好。一室以白色為主調,裝修簡約,用上高椅背梳化,闊落好坐。
而最吸晴喺擺放唔少三眼仔同迷你兵團嘅公仔,令環境注入幾分活力。
此外,近門口更擺放唔少棋類、智力遊戲,喺唔少樓上咖啡店嘅必備,亦吸引唔少年青人嚟飲杯嘢,打吓躉。
主餐牌主要喺印有一系列特飲、咖啡、朱古力、奶昔、乳酸、梳打、沙冰、花果茶……等等,選擇超多。
而背頁就喺一系列特色小食及沙律,最啱大棚人點嚟「些牙」共享。
不過,講到晚市,主打而又划算嘅就梗喺晚市套餐啦,A-H一共8款選擇($88-$116),包$34飲品一杯,但可以揀其他嘢飲,只需補差價就得喇,非常有彈性。而且,更可加$30,配埋一份田園沙律及甜品,抵喎。
bowl田園沙律
好簡單嘅沙律菜,卻就淋上大量胡麻醬汁,唔可以講有咩好特色,但沙律菜夠爽脆,胡麻醬又香濃,整體都唔錯。
bowl西班牙煙鴨胸燴飯 $102
主菜方面,同老婆都不約而同揀咗燴飯,睇外觀都有幾分似西班牙海鮮飯咁款。食落,感覺飯粒都濕潤,可以拉起收少少芝士絲,個味道帶點蕃茄香,不過,就欠缺意大利飯咬落嗰程米心煙韌嘅口感;其實,飯內混入唔少煙鴨胸,只喺影相變得唔突出而已。
bowl黑松露帶子鮮菌燴意大利飯 $112
呢碟意大利飯做得似模似樣,上枱時亦頗有黑松露嘅香氣,睇得到飯內有好多鮮菌,不過,帶子方面就跟預期有少少落差,因為喺用咗啲珍珠帶子,比較起原粒大隻嘅鮮帶子就梗喺無咁有睇頭,幸而整體味道唔錯,而且,份量可不少啊!
bowl芒果乳酪 +$10
餐飲就補錢要嘅芒果乳酪,因為平常都比較少飲呢類飲品。大大杯嘅乳酪,入口唔會太冰,一陣彈涼快酸爽嘅感覺,由於喺乳酪關係,芒果味就當然唔會話超濃郁,但用嚟襯兩道意大利飯就好夾。
bowl藍莓果茶 +$16
老婆一向講健康,自然會揀啲果茶,而藍莓果茶從餐牌介紹有多重功效,尤其可幫助消化,就更啱佢啦。果茶浸耐咗,飲到尾嗰幾水就更酸香,莓味突出,飲飲吓都有啲似飲洛神花茶嘅感覺。
bowl法國朱古力芝士蛋糕
套餐加配,所以除有沙律,仲有甜點,指定嘅芝士蛋糕3揀1,而兩款蛋糕都大大件,呢$30真喺加得抵。由於喺芝士蛋糕,所以,朱古力味較一般嘅慕絲蛋糕、純朱古力蛋糕無咁濃,但跟芝士味還算平衡,可以質感就覺得稍稍有點乾。
bowl藍莓芝士蛋糕
另一款藍莓口味嘅美式芝士蛋糕,兩款蛋糕都唧上唔同醬汁,算喺無hea做。藍莓果醬中都有點點果肉,唔錯,而芝士蛋糕質感夠挺,芝士味都唔差,但同一個問題,口感有啲乾,估計喺存放晌凍櫃內無冚好去「保鮮」。
眼前廚師、侍應都好後生,啲服務都幾好,上菜又夠快手,做菜都算有誠意,當然,個人覺得仲有啲地方可以改善、提升吓,但整體感覺都好唔錯。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$165

餐廳資料:
第三站 Station 3 Cafe
旺角洗衣街39號金雞廣場25樓08-09室
6681 1177

沒有留言:

發佈留言