2019年7月6日星期六

Espuma:秘境夏午茶

間唔時都會同表哥一家食吓嘢,之前就講開啲高檔下午茶,表姪女未見識過,咁啱「Espuma」新出咗個夏日「渡夏秘境」下午茶,又見幾年無到訪過,故此,就帶佢嚟見識吓。表嫂就話喺咪啲闊太瞓到日上三竿先出嚟飲茶嗰啲,我話類似啦,但依家啲「高茶」好普及架啦!
對上一次嚟尖沙咀「Espuma」都已經喺2016年4月嘅事,環顧店內環境,似乎就無乜點變,依然一派悠閒嘅咖啡店,中間地下鋪咗特色嘅西班牙地磚,一邊全半身玻璃窗,盡收陽光嘅活力,另一邊就特色嘅彩色玻璃窗,加上天花例插好多植物,無走埋去查證真偽,但已令人感到綠化悠然。
講到明喺嚟食其下午茶套餐,所以,就唔多介紹其他嘢,單刀直入介紹吓個套餐有啲乜。呢個下午茶套餐喺二人份,賣$258 + 10%,共有11款食物,概略而言鹹甜各半。
並包多款基本餐飲,但亦可以+$15升級為指定特飲。
由於可以晌主餐升級特飲,所以,都將飲品項目都影埋出嚟俾大家參考,而我哋都轉咗果茶及特色咖啡,因為橫掂一場「見識」,就梗喺俾佢試啲特別嘢啦。
bowl熱情果烏龍茶 +$15
雖然外面天氣熱,但表姪女一向唔飲凍飲,所以,花果茶一類就啱晒佢。小弟都試咗一小杯,烏龍茶茶底幾香,裡面浸咗好多生果,所以,入口暖暖哋而好有果香,不過,熱情果味就反而唔太明顯。
bowl鮮奶咖啡 +$15
呢度嘅咖啡一向有保證,加上今日嚟食下午茶,就更加要杯咖啡啦。杯鮮奶咖啡嘅水準依然咁得,拉花算做得好唔錯,而正就正在口感均勻,完全無攪過,入口每口都好平均,又醇香。
因為有咁多嘢,製作需時,不過,上枱時真喺幾大陣像,一大個木箱送到啲,掗咗大半張枱,但連埋啲飲品及餐碟,都啱啱好夠擺。
打開個箱,有沙灘椅、太陽遮,真喺好有夏日感,仲跟餐牌嘅相一樣。最搞嘢喺側邊嘅紙盒,裝置咗啲發聲器,不時發出啲海浪聲,認真鬼馬。雖然無話有咩食嘢嘅先後次序,但小弟就較喜歡先鹹後甜。
bowl迷你牛肉芝士漢堡
以迷你漢堡墊一墊肚先,做得的骰,一口咬落去,雖然包身唔算鬆軟,但啲牛肉好有肉香,又富肉汁,簡單好食。
bowl牛油果蝦多士卷
顧名思義,就喺牛油果搭蝦肉炸成嘅麵包卷,口感唔油,亦幾脆口,但如果牛油果多啲,令口感更綿滑就仲正。
bowl菠菜忌廉伴烤雞柳
呢個有啲驚喜喎,因為配搭頗特別,菠菜打成蓉,溝埋啲鮮忌廉,口感就好綿滑,鹹鹹甜甜咁,又無話好違和,反而,面頭粒雞柳似裝飾大於實際,但都喺好食嘅。
bowl巴馬風乾火腿蜜瓜紅菜頭撻
相信表姪女較少接觸巴馬火腿,所以,呢道小鹹點佢覺得好特別。巴馬火腿較油潤,配上香甜嘅蜜瓜,真喺無得點輸;而紅菜頭撻就唔喺好強紅菜頭味,但勝在好脆身。
bowl惹味釀蟹蓋
釀蟹蓋細細件,的的骰骰咁,裡面又真喺有唔少蟹肉,有誠意,都仲幾鮮味添,唔錯!
bowl紅莓慕絲甜筒
賣相就幾靚仔,而紅莓慕絲打得好柔滑,帶點微微酸香,不過,個甜筒喺腍嘅,就令到整個甜點嘅效果大打折扣囉。
bowl蘭香子鮮雜果布甸
蘭香子喺健康嘢,用嚟做成果凍、布甸之類外觀又幾好睇,配上鮮果,應該喺唔錯,但個人覺得個布甸(小弟就認為似果凍)就做得比較硬身,口感唔太好。
bowl香橙果凍
呢個夠晒得意,初時睇相真喺以為擺件橙落嚟,再睇餐牌,喺橙味嘅果凍嚟,入口軟滑清甜,好有橙香,如果能用其他食材做埋塊橙皮,咁就一流。
bowl柚子吉士撻
咁多道甜點,就以呢小件柚子撻最得我歡心,因為賣相、味道都做得好,面頭除插上一小株香草作裝飾外,仲灑上少少開心果仁碎。撻殼好鬆脆,吉士底下塗咗一陣柚子蜜,好清甜,柚味突出。
bowl車厘子帽子蛋糕
初時睇佢寫「帽子」蛋糕,真喺唔知乜,再睇英文「Cupcake」,即喺杯子蛋糕。一小個牛油蛋糕配吉士及整粒車厘子,可以講簡單味美,蛋糕有牛油香。
bowl青檸英式鬆餅配鮮忌廉及蜜糖果醬
最後,喺食英式鬆餅嘅時候,件自家製鬆餅做得唔錯,咬口得嚟又唔會太乾,哈哈,不過,青檸味就似乎唔好覺;而搽上鮮忌廉,再淋上大量蜜糖,清甜滋味。
第一次單獨同表姪女一齊食嘢,兩叔姪難得傾咗好多嘢,佢喺應屆DSE考生,希望佢獲得個理想成績,考到心屬嘅學科。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
Espuma
尖沙咀厚福街8號H8 2樓
2739 2080

沒有留言:

發佈留言