2019年7月1日星期一

意樂餐廳 Cafe de Itamomo:我的星期六美孚早餐 ~ 快樂早餐

同屋企人嚟過「意樂餐廳」食晚度架喇,嗰次印象幾好,結論喺佢哋嘅食物多元化,質素唔錯,定價亦算親民,環境有個性,喺值得翻兜嘅餐廳,所以,今早行遠少少嚟食早餐,順便過埋隔離鋪「759」入貨,哈哈!
環境就唔多講,因為之前嘅食評都介紹過,走點點工業風。雖然過咗少少食早餐嘅高峰時段,但依然有唔少客,翻枱亦快。
講到早餐選擇,4大版紙印晒出嚟,選擇非常多,如即製三文治、地道厚多士、桂格燕麥片、意大利蕃茄濃湯、美式早餐、松露之選……等等,包基本餐飲,當然可以加錢升級轉其他特飲,整體而言,大部分都喺三十零蚊有交易。
bowl意大利蕃茄濃湯通粉 $31
老婆就一向喺蕃茄濃湯系列嘅粉絲,落附近嘅「翠河」多數都喺點佢,而呢款通粉可以揀兩款餸,故佢就揀咗煎焗流心蛋及鮮野菌。睇到面面嘅蕃茄蓉,就知個湯嘅茄味有幾濃郁,而且,味道鮮活,真喺幾得;而流心蛋都OK喎,篤開時啲蛋黃流晒出嚟
bowl鮮野菌沙嗲牛肉扁意粉 $30
沙嗲牛肉唔難整,但唔知點點整出嚟無出面嘅整得好食,所以,揀呢道早餐,不過,就通粉轉扁意粉。扁意粉煮得咬口有韌勁,牛肉夠軟腍又好有沙嗲香,此外,佢哋嘅鮮野菌就真喺搵鮮菌嚟炒,唔喺罐頭貨,菌味都香好多。
bowl即磨咖啡、好立克
我哋就無轉特飲,簡簡單單揀基本嘢,不過,依家唔少餐廳嘅咖啡都用上即磨,枱上嘅標籤都註明佢哋喺用上巴西豆,而杯咖啡嘅味道都真喺唔錯。
雖然只喺食咗兩款早餐,同樣無失望,喺食得出有心製作嘅早餐。依家埋單,仲可以用「支付寶」,阿姐仲問我有無掃個QR Code,可以慳兩蚊雞添!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$30

餐廳資料:
意樂餐廳 Cafe de Itamomo
美孚寶輪街1號曼克頓山曼坊商場1樓101C, 104&107號舖
2650 9100

沒有留言:

發佈留言