2019年6月17日星期一

素一 Veggie One:自助找素

近年食多咗素,亦知道坊間更開咗唔少素食自助餐餐廳,但講真,就真喺一次都未試過。友人就貪新鮮,建議一齊去試吓,小弟就當然樂意奉陪啦,齊齊嚟到「素一」,橫「素」各種美食。
餐廳位於地庫,可謂別有洞天,門面睇落已予人感覺清新,一室亮白,牆上簡單嘅樹木、雀鳥嘅彩繪,加上地方大、高樓底,都彷彿有種寧靜感。
自助區集中晌餐廳後方,但就無明顯嘅區域分別,用食物嚟分,就大概可分為沙律、小食、日式、熱盤、甜品及飲品,店員不時補充食物,成晚所見,都甚少「缺貨」。
bowl飲品
介紹吓有咩可以任飲先,既然喺嚟食素,汽水一類就肯定無架喇,有提供幾款健康飲品:豆漿、紅菜頭檸檬水、羅漢果水,另外,熱水就用嚟沖泡啲中國茶。
bowl紅菜頭檸檬水、羅漢果水
因為呢兩款都較特別,當然要試吓啦,前者酸酸甜甜,比預期嘅味道清爽,後者就感覺較清潤,甜味都嚟得自然,兩款飲品都喺暖暖哋嘅,更適合女生或上年紀嘅客人飲。
bowl沙律
就晌食物區左邊,自成一角,枱上放有幾款沙律菜,數款配料及醬汁,陣容唔算好強勁,但部份醬汁就有啲賣點,如芒果醬、山葵沙律汁,但最搞嘢就有XO醬,真唔知搵後者嚟撈沙律會喺點。
隨意拼湊咗份沙律,又見隔離有啲燒菠蘿,搭埋一齊,淋上黑醋配芒果醬,喺一道唔錯鮮爽嘅頭盤。
bowl姬松茸蟲草花粟米燉湯
食完啲生冷嘢,嚟個湯就正好,雖然食物區都有備兩款湯水,但每位客人都會額外獲奉送一客素燉湯。雖然喺素湯咋,但落足料,唔會「淡茂茂」,入口清甜滋潤,實在不俗。
不過,菇菌湯未必人人都啱,所以,出面嘅兩款熱湯:粟米海底椰湯和白胡椒咸菜涼瓜湯,俾大家多一個選擇。
bowl冰鎮咕嚕肉
除上述嘅素燉湯,每位客人都會奉送即做嘅冰鎮咕嚕肉,份量視乎同枱客人人數,人多嘅話就會好似我哋呢盤咁靚仔。「咕嚕肉」入口酸爽唔嗆喉,口感真喺頗似肉,最爽喺依家天口熱,食落就更覺冰涼舒暢。
bowl小食
用小食類形容,可以有啲籠統,總之就林林總總,小食、冷盤、前菜乜都有啲,大部份都貼有名牌,一口氣詳列晒有啲咩揀:燒菠蘿、炸秋葵、素餃子、雲耳、胡麻醬青瓜、糯米釀涼瓜、天婦羅、沙嗲羊肉串、香煎腐皮卷、大蔥春卷、炸饅頭、油酥餅、什錦素薄餅、法式麵包、燻魚、蜜汁叉燒……等等,數數埋埋成廿幾嘢食。
隨心隨意拎咗一小碟返嚟,啲炸秋葵、炸茄子幾好,食落唔喺好油膩;沙嗲羊肉串無論個樣,定口感,都幾像真,而且,啲沙嗲推得幾香濃,燻魚及叉燒亦做得唔錯。
bowl和食
日系食物,就以「壽司」為主,件件都維俏維妙扮晒嘢,此外,仲有好多卷物,以及中華沙律、日本番薯仔、枝豆、冷烏冬、胡麻豆腐、紫薯沙律……等等。
基本上啲米飯煮得恰好,啲壽司或壽司卷嘅味道都唔差,只喺素魚生始終喺素,口感都喺失真少少,純為過吓口癮而已。反而,正正經經嘅胡麻豆腐就好食好多。
bowl熱盤
近尾聲,再嚟一輪熱盤就差不多喇。就晌食物區嘅中央,放咗近廿款嘅熱食,包括:薑醋蛋(題外話,有位婆婆問店員點解裡面無豬手,哈哈!)、葡汁焗四蔬、炒銀針粉、上海烤麩、炒椰菜、豆卜炆冬瓜、麻婆豆腐、上湯浸娃娃菜、粟米、芋頭、蕃薯、紅米炒飯、豉油皇炒河、南乳炒藕片、欖菜四季豆、煙肉雲耳炒沙葛、南乳枝竹節瓜、雜菌炆南瓜、清炒菜心,應該附合到大部人嘅口味。
熱盤就屬比較正規啲嘅素食菜式,唔會搞咩扮呢樣扮嗰樣,無乜素雞牛豬海鮮之類嘢。隨意撈咗一大碟,雖然無試晒,但整體晌味道上都做得唔錯,食落唔會話因為都喺素菜而覺得好寡。
bowl甜品
甜品類嘅食物就分布得比較散啲,但大相概都有豆沙餅、紫薯球、南瓜餅、煎堆仔、芝麻糕、蕃薯糖水、椰汁雪燕及海帶綠豆沙。
甜品款式唔算多,基本上喺可以試晒,到我食嘅時候,蕃薯糖水已經轉為海帶綠豆沙。小弟就幾鍾意啲紫薯球、南瓜餅,因為外皮做得煙糯不黏牙,前者嘅紫薯好香,後者嘅南瓜好粉甜,而椰汁雪燕你唔撈一撈底嘅話,就變咗只喺椰汁西米露,雪燕被評為平民燕窩,好有營養價值。
如果有食開揀素嘅朋友都知,咪以為就咁喺啲蔬菜嘢,其實食餐素都唔平,而以自助餐形式,既可以一個定價就試到多啲嘢,如果大班人嘅話就更可各取所好。再者,「素一」個場真喺比時下唔少素食自助餐啲場又大又光鮮。

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$185

餐廳資料:
素一 Veggie One
銅鑼灣謝斐道535號Tower 535地庫B04號舖
2328 2102

沒有留言:

發佈留言