2019年6月11日星期二

茶木‧台式休閒餐廳 TeaWood Taiwanese Cafe & Restaurant:耳木一新

早排旺開去食茶記,呢排就意外地旺開食台菜,其實都無刻意安排,有啲喺朋友嘅選擇,只喺咁啱而已。依次同表姨甥女嚟到世貿中心嘅「茶木」,諗一諗,對上一次到訪喺其旺角店,但已喺3年前嘅事喇。對「茶木」嘅印象喺唔錯嘅,選擇多,水準又不俗,否則,今晚都唔會再次到訪啦!
餐廳環境都幾大,裝修摩登時尚,無賣懷舊或文青感,但感覺一樣予人好悠閒。我哋被安排挨窗嘅卡位,只可惜一直落好大雨,變得窗外乜景都無,錯過維港夜景。如果日頭嚟,相信景觀非常開揚。
而我視線嘅左邊,一幅好大嘅牆畫,睇咗好耐,卒之睇到喺一張海床嘅照片,呢刻先留意到部份梳化椅用上湖水綠,相信喺想帶出海洋嘅感覺。
本來都想影低個餐牌俾大家參考,但實在太多頁,菜式又多樣化,想知道有咩菜式,只好自行瀏覽官網。
bowl草莓希臘式優格特飲 $44
「茶木」嘅飲品一向都甚具特色,表姨甥女就喺睇中其「希臘式優格特飲」系列,而呢款系列就有3種口味:草莓、藍莓、鳳梨柳丁。
其實顧名思義,就知道喺以唔同味道嘅果蓉混落乳酪所做成,賣相吸引,味道酸酸甜甜好清新,口感就極之滑溜,啱晒呢排嘅悶熱天氣啦。
bowl西瓜柳丁蘆薈 $43
小弟就揀咗另一系「台式特飲」,其實,話台式感覺有少少牽強,因為都只喺沙冰、梳打之類,而口味亦只喺愛玉較有台式風味。
而我其實就只喺想試試其西瓜搭橙汁嘅效果,賣相就好靚仔喇,未飲都有種透心涼嘅感覺。入口以西瓜味為主,慢慢滲出橙香,整體感覺好清爽,而混有粒粒蘆薈果肉,增加口感。
bowl蚵嗲肉碎泡飯 $82
諗住天口熱,主食我哋就揀個泡飯,貪其濕濕哋。早前先晌慈雲山嘅「安平麵店」食過一道「寶島蚵仔湯飯」,雖然今次呢碗只有蚵仔,無加入其他海鮮,但啲蚵仔堅肥大厚肉,又有蠔味,仲混有少少肉碎添,飯粒分明又無爛,份量更喺十足,湯頭芳香,好食呀!
bowl黑醋味醂豬軟骨 $68
另一道餸菜就揀咗款濃味,但開胃嘅「黑醋味醂豬軟骨」,以蠟燭熱住,喺幾聰明嘅做法。啲豬軟骨大大件,非常有睇頭,而且,炆煮得好入味,肉質超鬆化,就連啲軟骨咬落腍到好似啲牛孖根咁;底下墊有大大嚿嘅紅蘿蔔及白蘿蔔,好清甜,真喺越食越開胃。啲汁酸香到不得了,淨喺用嚟撈飯都食到一大碗。
bowl黑白配三味吐司條 $50
甜品喺新產品嘅黑白吐司條,除用普通麵包,更用上竹炭麵包做成吐司條,而另一亮點就喺配搭3款沾醬:巧克力優格、白雪糖漿、起司奶蓋,可謂各有特色,有種耳目一新嘅感覺。
整個甜品嘅賣相跟餐牌所顯示嘅如出一徹,外觀頗為精緻,兩款吐司條烘得好脆口,巧克力優格嘅朱古力味唔算好濃,但好柔滑,白雪糖漿嘅味道好清甜,而起司奶蓋就帶有微微鹹香,質感又幼滑。
雖然只喺試咗幾樣嘢,但我哋都好滿意,而招呼都好夠主動,例如送上泡飯,同時會跟番兩隻小碗,甜品上場,會俾過啲新碟我哋。其實,呢啲都喺好基本嘢,但就喺有啲餐廳卻喺連基本嘅都做唔到。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
茶木‧台式休閒餐廳 TeaWood Taiwanese Cafe & Restaurant
銅鑼灣告士打道280號世貿中心P2樓P211B號舖
2563 2299

沒有留言:

發佈留言