2019年6月2日星期日

三餐冰室 Sam Chaan Cafe:一日.三餐

上次送老婆返興趣班前,一齊去食咗餐簡單嘅泰國菜,今晚,同樣送佢返學,但就再簡簡單單食茶記,因為佢晌漆咸圍工聯會上堂,街口就有家茶記「三餐冰室」。雖然話喺茶記咋,但依家啲茶記出品都好有水準架,而且,勝在選擇多,又平靚正,喺唔少人一日三餐嘅選擇,當然,今次喺小弟第一次到訪「三餐」。
呢一家茶記,就明顯大玩懷舊,由入門口刻,到室內各處,都放咗好多港人集體回憶嘅擺設,如西瓜波做嘅吊燈啦、舊式鋅鐵信箱、天花板畫有跳飛機圖案啦,統統都喺打卡位。
整體室內環境光猛,兩側都喺落地大玻璃,座位又無一般茶記安排得咁逼,所以,空間感可算充足。
見個主餐牌背頁同有一幅牆畫都喺一樣,問個究竟,原來堅喺沙田瀝源邨嘅一個場景。
主餐牌比較簡精,一張A4紙就印晒出嚟,睇得出店主喺想貴精不貴多,其實,尤其新開嘅餐廳,做好啲出品,慢慢先再加新嘢都未遲。而食物嘅類別包括三餐常餐、三餐焗飯、馬來咖喱、鐵板扒餐4大類別。
此外,牆上仲掛有三餐推介,相信呢幾款都喺店家嘅特別招牌菜式,大致上大部份嘢定價都唔算貴。基本上,所有嘢都以套餐形式供應,故已包餐飲,可選擇加$6-$12轉要其他飲品。而點鐵板扒餐,就多奉送餐湯,點海南雞飯嘅話,就多包一客中湯。
至於飲品,就印晌枱上,已列明散點及餐飲轉配價。
基本餐具、調味料都早已放晌枱上,自由取用。
bowl午餐肉粒羅宋湯通粉 $46
老婆就較喜歡濕濕哋嘅菜式,又比較鍾意飲湯,呢個羅宋湯通粉就最啱佢,雖然佢偏素唔太食肉,啲午餐肉粒就由小弟處決。嘩!個通粉成鍋咁上,都幾大份量吓,個湯夠晒濃郁,既有蕃茄酸香,又帶點醒神嘅辣勁,有種越食越開胃嘅感覺,啲通粉又無話煮過籠,整體確喺唔錯。
bowl經典焗豬扒飯 $72
焗豬呢款焗飯,相信喺唔少人嘅至愛,小弟都喜歡食。碟焗豬熱辣熨手,先試試啲飯,炒飯底,飯粒爽身分明;面頭嘅蕃茄醬,酸香鮮活,搭埋半溶嘅芝士,味道調校得啱啱好;豬扒就唔喺一大塊過,缺點就喺無咁有睇頭,但好處就唔使切咁麻煩,醃得入味,肉質都頗鬆化,整體確喺有水準嘅焗豬。
bowl熱檸水、奶茶紅豆冰 +$12(單點價$28)
老婆清清哋要熱檸水就唔多講,小弟就一次過滿足兩個願望,就喺奶茶及紅豆冰,上次晌深水埗嘅「雪山冰廳」親友已經讚呢款新特飲,今次就輪到我試試。茶記沖嘅奶茶一向都唔差得去邊,而「三餐」嘅茶底唔錯,夠晒香,又唔會過甜,兼且勁多紅豆,煲得夠綿,又飽滿清甜。
每個月第一個星期日都會出開嚟呢頭,下次有機會就試吓佢哋啲午餐先,因為,佢個三餐三蛋飯同招牌牛魔王焗飯似乎幾有賣點。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$65

餐廳資料:
三餐冰室 Sam Chaan Cafe
尖沙咀漆咸道南115號達成商業大廈地下
2130 9302

沒有留言:

發佈留言