2019年6月29日星期六

瑪寶鮮 Marbo Seafood Restaurant:走寶秘場

星期六基本上喺唔使返工,不過,今次就特別加班,幫老婆手搬文件返公司,唔喺講笑,袋「紅白藍」重過我平常長旅行嘅喼。而辛苦過後,佢話請我食晏,晌附近有家酒樓嘅泡飯好得,夾埋佢同事,就嚟到晌寶勒巷嘅「瑪寶鮮」。
餐廳位處商廈全層,地方都算大,不過,就絕唔喺搞咩婚宴場,而裝修較為一般中檔嘅中菜館,感覺屬平實類型。
午市嚟得中菜館,都喺打算食吓點心,而基本有咩點心,就印晒晌張點心紙度,並列清楚晒特、大、中、小點價錢,以及每位茗茶收$10。
不過,有另一種午市套餐供選擇,感覺好划算,因為每份賣$118,可任選兩款點心,以及一款粉麵飯,而粉麵飯更有招牌嘅泡飯可揀。
此外,仲有一款4人用嘅午市套餐,賣$468,但菜式就豐富好多,不過,睇其份量,覺得5個人都夠食。
bowlXO醬炒腸粉 $58
我哋除咗點一份二人套餐,仲另外散點一啲想食嘅點心或小食。呢度好奇怪,喺無蒸腸粉,所以,就揀咗一客炒腸粉。其實搵XO醬炒乜都惹味好食,炒腸粉都唔例外,軟滑嘅腸粉炒得均勻,又辣辣哋,唔錯。
bowlXO醬肉末虎皮尖椒 $78
老婆之前試過佢哋啲虎皮尖椒,覺得好正,故今次再翻兜,不過,今次做法唔同咗,煎好嘅尖椒再淋上XO醬肉末,感覺比較油,無上次釀虎皮尖椒咁好食。題外話,何解叫「虎皮」尖椒,因為以高溫油炸後,青椒嘅表皮焦乾得嚟似虎紋,但喺,我就唔喺好覺似喇。
bowl鮮蝦菜苗餃(午市套餐)
套餐嘅點心,第一款就揀菜苗餃,啱晒老婆口味,啲餃睇落做得幾靚仔,外皮搓得晶瑩,不過入口都喺感覺有少少厚,幸而唔黏牙,頗軟熟;食落蝦肉有鮮味,菜苗刴得細碎,讓口感綿密。
bowl蠔皇鮮竹卷(午市套餐)
另一款揀咗鮮竹卷,外層嘅腐皮部份好嫩滑,裡面填滿豬肉、木耳絲、唐芹粒……等等,有咬口,最緊要啲豬肉唔太肥,個蠔皇汁又幾香濃。兩道點心都喺一客三件,我哋3個人既唔使爭,又唔使讓,啱啱好。
bowl龍肉西施泡飯(午市套餐)
有十多款粉麵飯供選擇,老婆就話泡飯喺呢度嘅人氣菜式,確實,目測所見確喺有幾多人點呢道菜式。以為套餐會細窩啲,但原來跟散點喺一樣嘅份量,一整窩,我哋每人都至少分到兩碗,可謂份量十足。
個泡飯裡面嘅湯底加入好多蔬菜粒,味道清甜,而所謂龍肉就喺蝦肉,仲加埋啲迷你帶子粒,當然最亮點喺啲脆炸米,加咗落泡飯度絕對喺錦上添花,令口感更豐富,果然無介紹錯。
我睇人哋嘅食評,就話臨尾會有紅豆沙奉送,當日亦見到隔離枱都有送上紅豆沙(註:眼見都喺點二人嘅午市套餐),不過,唔知喺咪熟客關係,我哋呢枱就無俾喇,然而,整體招呼都唔差嘅,侍應都有禮貌嘅。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
瑪寶鮮 Marbo Seafood Restaurant
尖沙咀寶勒巷6-8號盈豐大廈3樓
2367 0030

沒有留言:

發佈留言