2019年5月28日星期二

Tapa Room:驚喜小食店

好耐無搵麵包班同學仔Ivan兄撐枱腳,待佢去完一轉大阪返嚟,聚一聚,收吓手信,睇睇相。同學仔喺食嘢有啲要求嘅人,但好就好在唔強求,佢亦好少少杯中物,但就唔會飲得過份,喺淺酌型,所以,今晚同佢嚟到銅鑼灣嘅「Tapa Room」,絕對附合晒佢要求、喜好。
餐廳位處告士打道嗰邊,喺晌一家新嘅精品酒店樓下,地點算喺旺中帶靜嘅位置,由銅鑼灣港鐵站行過嚟都喺5分鐘左右步程。門面用上大量五光十色嘅霓虹光管,尤其入黑,非常搶眼。門口兩旁更設有開放式吧位,方便嚟只喺「歡樂時光」下嘅客人,或喜歡睇街景嘅朋友。走入店內,同樣有用霓虹光管做裝飾,睇見「食鬼」,堅喺有種集體回憶,嗰時打街機唔喺咁普及架。
店內整體裝修好有氣氛,燈光柔和得嚟唔會太昏暗,加上高樓底,空間感十足。全店都以高腳枱櫈為主,少量吧枱位,喺欣賞調酒師表演嘅位置,而其他位置都喺啲二、四人座。
甫坐低一陣,店員就遞上餐牌作出介紹,原來店子開咗無耐,餐牌都喺屬臨時性。先講講飲品餐牌,選擇相當多,紅白餐酒、雪莉酒、啤酒、西班牙水果酒、汽水、果汁、多種烈酒……一應俱全。
食品方面,主打就喺多款冷熱西班牙小食(Tapas),數一數有成14款之多,而且,定價唔算貴,此外,當然唔少得西班牙海鮮飯及特色甜甜啦。
bowlWhite Sangria $45 HH / $60 NH
講到西班牙飲品,好自助想起西班牙果酒(Sangria),呢度除咗有紅,仲有白,更提供無酒精版本,難得同同學仔聚一聚,就梗喺揀款少飲嘅White Sangria,其實當經晌尖沙咀嘅「Playa de Papagayo」都飲過一次,感覺好唔錯。以白酒取代紅酒,並用上青蘋果,店員更話加咗荔枝汁,所以,非常之易入口,賣相就更晶瑩。先喺陣陣果香,繼而散發出一股酒勁,整體卻喺冰涼清爽,夏天飲感覺特別襯。
bowlTanqueray $75 HH / $108 NH
Ivan兄就揀咗一杯Gin & Tonic做嘅特飲,賣相甚有東南亞風,原來,店員介紹時話呢款特飲喺用咗一款泰國嚟嘅Gin酒,故調酒師就將其加入菠蘿汁、香茅、檸檬葉作配搭。佢試過之後,大讚極具風味,味道確喺好特別。
見到隻餐碟,就知喺介紹啲食物嘅時候。拎上手就知啲刀叉喺靚嘢嚟,而餐紙巾都設計過,配合店名都喺以幾何圖案做主體。最值一讚喺啲服務,而且,啲店員好專業,上親菜都會稍作介紹,有問必答,有答必詳。
bowl蕃茄脆包、醃白銀魚、蒜蓉蛋黃醬 $48
先上嘅一道白銀魚脆包做得好小巧別緻,色彩配襯好好,店員作介紹時,特別提到脆包喺由西班牙空運過嚟再烘焗,小弟印象中都好似曾經食過一次,此外,醃白銀魚同樣嚟自西班牙,並以醋醃,非意大利嘅油浸。
塊麵包果然好香脆,塗上大量鮮蕃茄蓉,茄味好鮮活;白銀魚肉質緊致,帶點酸醋香,令人好醒胃,而面面嘅蒜蓉蛋黃醬喺自家調製,令味道增加層次,酸香有序。
bowl薄切慢煮八爪魚 $78
薄切八爪魚絕對唔喺咩新奇嘢,以往都曾經食西班牙菜時食過,但當店員介紹呢道菜嘅八爪魚,喺晌捕獲後由當地即時慢煮5個鐘,之後再空運過嚟,就知道個賣點晌邊。
首先,啲八爪魚片得好薄,塊塊都厚薄均一,喺師傅刀功嘅表現,塗上自家做嘅蕃茄蓉、淋上初榨欖油、撒點香草,令味道油潤清新,最驚喜喺啲八爪魚質感,超軟腍,卻不失咬口,仍帶有八爪魚嘅鮮味,好得喎!
bowl棒棒鵝肝 $78
一客有3支,做得好精緻。唔喺店員講番,真喺無諗過細細粒嘅鵝肝丸隱藏咗咁多心思,啲丸搵白酒蒸過,再搓成丸;而底下綠綠啡啡嘅粉粒,原來喺開心果仁、喜瑪拉亞岩鹽及黑胡椒粒,真喺要認真細味。
咬落去,鵝肝嘅質感附合預期,好軟腍,但鵝肝嘅濃郁味就比預期勁,可以講餘韻長;而沾滿啲果仁碎、岩鹽、黑椒後,味道變得複雜及多層次,喺好有趣嘅小食。
bowl西班牙薯仔蛋餅 $78
講到西班牙小食嘅經典,相信西班牙蛋餅都當之無愧,近乎家家西班牙菜館都有呢一道菜式。而眼前呢道蛋餅,份量之大,當女生嘅主菜都不為過架,因為,確喺做得好厚身,唔喺講笑,目測都肯定佢有成吋厚囉!
蛋餅煎得金黃,份外吸引,將其切開一睇,仲有少少流漿嘅情況,所以,啲蛋入口都幾軟熟嫩滑;內裡填滿好多薯仔粒,甚有薯香,而餅面塗上蒜蓉蛋黃醬,撒上紅椒粉、新鮮香草,令食味唔單一,而唯一挑剔,就喺因為多薯仔粒,切出嚟較易散開啫。
bowl巴塞隆拿式烤紅蝦 $88
另一道熱小食,喺以西班牙式煎烤嚟自阿根廷嘅紅蝦,最鍾意喺佢哋以小煎盆作為餐碟,再將煎好嘅紅蝦排列好先奉客,做菜、擺盤都做得一絲不苟,製作認真。
睇相你就見,啲紅蝦非常大隻,雖然蝦頭唔算膏多,但蝦肉肉質挺身,味道卻喺頗鮮味,夾雜少少香草,直接變得更惹味。同學仔仲話,一客5隻只賣$88,感覺十分划算。
咦,做乜又影隻碟?就喺想順帶一提,店員待我哋食完西班牙小食部份,當喺前菜嘅完結,準備上下一道主食,就自動波幫我哋換過一套餐具,喺貼心嘅服務。
bowl西班牙海鮮鍋飯 $138
除咗西班牙蛋餅,西班牙海鮮飯應該喺另一西班牙菜嘅經典,由於傳統嘅都會以一個巨型大平底煎鑊去煮,故好多人都戲謔呢道菜叫「大鑊飯」,不過,依度嘅海鮮飯就絕對唔可以叫「大鑊飯」,因為餐牌標明喺一人份,所以,以「小鑊」呈獻。
話就話喺一人份,但嚟到就知喺兩個人都夠食有突,飯面鋪滿海鮮,有大蝦、青口、大蜆,用料不賴,每款海鮮都鮮甜好食;紅紅嘅飯底充滿香味,入口濕潤,當然,唧埋少少檸汁食起嚟就更清爽,唯一美中不足嘅喺,我哋兩個都覺得有點濕得滯,部份飯粒有點爛嘅感覺。
bowl西班牙水果茶啫喱配夏日雜莓 $58
一講到西班牙甜品,十居其九都想到喺西班牙油條,小弟呢幾年都算叫做試唔少,故此,今晚就試咗餐牌中另一款甜點「西班牙水果茶啫喱」。
水果茶味嘅啫喱好清香,味道感覺自然,而且,質感啱啱好,唔會太削,又唔會太實,內裡混有好多雜莓果肉,清甜酸爽,確喺幾襯夏天享用。同埋,之前食咗咁多濃味菜式,呢杯啫喱正好可以清新一下味蕾!
除咗環境舒服、輕鬆之外,西班牙小食款式多而特別,兼且做得甚具水準;而最欣賞喺啲服務,每個細節位都認真對待,一道菜接一道菜,讓客人食得輕鬆自在。故此,呢度的確喺好值得同好友嚟把酒談天嘅好地方。同學仔喺識食之人,講明遲啲佢老婆生日,就帶佢嚟翻兜!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$410

餐廳資料:
Tapa Room
銅鑼灣告士打道218號君臨海域酒店地下A舖
2881 8877

沒有留言:

發佈留言