2019年5月19日星期日

冬蔭NOODLE Tom Yum Noodle:冬山再起

老婆要出尖沙咀返啲興趣班,趁有空送佢返學之餘,自不然一齊食埋個早鳥晚餐。晌尖沙咀搵食,話易又得,話難又得,因為周街大把餐廳,難就難在太多,間間都想試咁。好似都有半年多無乜食泰菜,今晚餐飯就定咗食泰菜。
呢家「冬蔭Noodle」門面好醒目,入到去更加覺得裝潢好摩登,粉紅色嘅梳化椅已經夠搶眼啦,一邊植物牆裝咗五光十色嘅霓虹燈,勾畫出泰國代表物,表現出另類泰式風情。
坐落先發覺,原來餐廳好深,入面仲有一排位,而全店基本色調喺白磚牆配淺墨綠色牆身,加上光線柔和,望落去感覺頗舒服。
另外,好欣賞枱上擺放咗一條極富泰國工藝嘅織布作裝飾,加添泰式風情元素。
雖然店名用上「Noodle」一字,但翻開餐牌細看,豈止只得泰式麵條,其實,有好多泰式美食。當然正宗泰式湯粉條喺其主打之一,仲有嘅喺泰式飯品、主菜、沙律、小食、甜品及飲品。
順帶一提,枱上早已備有辣椒乾、辣椒醋、魚露,供客人品嚐泰式湯粉時用。
bowl素春卷 $68
一見到個「素」字,乜都好,啱晒老婆。一客有5條之多,炸得外皮香脆唔油,內裡夾雜好多粉絲、椰菜絲、甘筍絲及木耳等,清新爽口;最正喺個甜酸醬,酸香醒胃。
bowl泰式炒椰菜苗 $78
既然同老婆食飯,點選菜式時自然會就佢,再嚟多道素菜。其實,平常嘅椰菜佢真喺麻麻哋啱,尤其嗰啲炒到腍晒或白烚,但椰菜苗就當別論。啲椰菜苗色澤青翠,炒得火喉恰好,口感爽脆,加入咗豆板醬去炒,味道鹹香細緻。
bowl泰式炒金邊粉 $78
真喺唔知叫好鍾意吖,定抑或真喺撞着咁啱,睇番自己嘅食評,以到訪泰菜館計,經常無意識下都點呢一道泰式炒金邊粉。份量唔少,金邊粉炒得濕潤唔餬,味道酸酸甜甜,除有大大隻鮮蝦外,仲有啲豆腐乾及蛋花碎,旁邊佐以花生碎、青檸,令食味更豐富。
bowl甜蜜蜜蝶豆花茶 $35
平常老婆少嗌嘢飲,不過,見有款蝶豆花熱飲,幾適合就點選咗一杯。一小杯茶,但所落嘅蝶豆花份量唔少,故此嚟到已變為深藍色,本應加咗檸檬片後會變成紫色,但因太多花量就令到效果唔明顯。雖然,蝶豆花無乜味,但可有舒緩情緒之用。
bowl龍眼冰 $28
呢排外間郁啲都三十幾度,有杯凍飲入口真喺約爽架,呢杯龍冰嘅糖水都幾夠清甜蜜潤,而且,裡面有好多龍眼肉,不過,食落就知喺罐頭貨一類,非用圓肉(龍眼乾)浸發,口感爽就爽喇,但稍欠龍眼嘅自然清甜香味。
雖然我哋無試到佢哋啲湯粉,但所食到嘅幾樣出品都唔錯,加上招呼幾好,環境又舒適(當然,我哋嚟得早,人客唔算多),老婆就最鍾意個炒椰菜苗嘞!晌枱上,發現啲牙籤印有「荔園茶餐廳」嘅字樣,再翻查資料,原來呢個鋪位上手就喺做緊「荔園茶餐廳」,睇番啲舊食評,仲沿用番部份裝修,未知今次嘅「冬蔭Noodle」喺咪東山再起?希望能做出成績!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$160

餐廳資料:
冬蔭NOODLE
尖沙咀加連威老道12-16號加連威大廈地下12號舖
3598 3022

沒有留言:

發佈留言