2019年5月12日星期日

奇華餅家 Kee Wah Bakery:端午新糉類

仲有唔夠兩個星期就喺端午節,應節活動方面,熱辣辣天氣之下睇扒龍舟就真喺無乜興趣,但食糉呢?就當然啱我啦,多謝友人,讓小弟試咗兩款新糉,一款肉,一款素,可以講同老婆各有所好。
bowl蜜棗栗子麥米素糉 $58
睇包裝袋背反後嘅成份,有蜜棗、栗子、紅藜麥、燕麥米,單睇咁嘅牌面,已覺得佢好健康,絕對喺愛好健康人士嘅不二之選。隻糉無論內內外外,都有好多料,尤其加咗燕麥飯、紅藜麥,以至極具咬口。不過,要有少少心理準備,整體味道會偏淡,所以,我哋加咗少少龍眼蜜,當甜糉咁食,令味道帶有一份清甜。
bowl梅菜紅燒肉糉 $62
上面隻素糉較淡口,而呢隻唔使講,一定喺以濃味為賣點,睇到佢成份寫住五花腩、紅燒汁,未食已覺得好濃郁惹味。雖然話喺用上五花腩,但入口無想像中咁肥,而五花腩嘅油脂及紅燒汁滲入晒去糯米中,入口煙糯而濃香,又嗒到淡淡梅菜香,整體感覺不俗。
友人仲附上相關單張,介紹其他出品,可以講喺「糉」動員大晒冷。確實,依家每間店為吸客都各出奇諜,做到「糉」類繁多。
最後,當然點都要藉此講句多謝,讓小弟能夠提早應節,品嚐到兩款新糉。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
奇華餅家 Kee Wah Bakery
旺角亞皆老街52-54號建興大廈地下C & C1號舖
2393 3088

沒有留言:

發佈留言