2019年4月14日星期日

元朗冰室 Yuen Long Bistro:元形畢露

雖然不時都有落茶記食嘢,但就唔喺次次都有寫食評,一來都喺星期六落番美孚嘅茶記食早餐,都已經寫過,二來就可能無乜嘢好寫,就懶得寫。最近,就短期內去咗3間茶記,分別喺美孚「南記冰室」、荔枝角「飯意冰室」,以及今次分享唔喺開晌元朗,而開喺旺角嘅「元朗冰室」。
之前都提及過,依家間間茶記都改為以冰室掛帥,但就無玩懷舊裝修,只喺得個名,而「元朗冰室」更以厚豬扒專門店自居。旺角區租金貴,可謂吋金呎土,枱櫈排得密麻麻都預咗,幸而樓底高,感覺唔會太侷促。
餐牌插晒晌枱上,最抵嘅喺精選午餐,一共12款,包一杯餐飲,定價為$47-$56,旺角區嚟講,唔算貴啦。
但講到喺餐廳嘅賣點,當然喺厚豬扒系列啦,有配飯、配烏冬、配沙律,定價$46-$62,都算喺晌合理嘅範圍。既然厚豬喺佢哋招牌,我哋主打會點呢樣。
此外,仲有款特餐、全日早餐嘅系列,賣$45、$49、$59,可能喺大堆頭製作,見有唔少客人叫。
剩番一類叫拉麵之選,雖然比起拉麵店平一大截,但我心諗,想食拉麵嘅人大多數會去拉麵店,而嚟得茶記就想食啲港式嘢。
bowl厚豬扒配司華力腸飯 $52
呢度啲餐碟寧舍巨型,掗咗半張枱,就算塊豬扒夠大塊,整體睇起上嚟都唔多好睇。然而,講到「厚豬」就不敢苟同,對比起「大家樂」嘅一哥焗豬,嗰啲先稱得上厚豬啦,點睇都只喺普通厚度,真喺原形畢露。雖然炸得甘香,入口鬆化,但有啲油膩;司華力腸亦只得半條,俾人有種小家嘅感覺,醬汁只有甜豉油一款,無得揀。
bowl厚豬扒配蓮藕餅飯 $52
老友就點咗配蓮藕餅,都只喺細細哋兩件,無話好唔好食嘅,只喺覺得未夠脆口,食落亦喺好油。
bowl馳名厚豬扒全日早餐 $59
另一位朋友見呢個全日早餐好強勢,點都要試一試。整份早餐包括馳名厚豬扒、茄汁豆、歐陸腸、火腿嫩滑炒蛋、牛角酥、田園沙律,賣相就認真幾得,但食味就普普通通咁,茄汁豆、歐陸腸喺凍嘅,牛角酥無牛油香,火腿感覺喺平價貨色,唯獨豬扒做得香口鬆化。
bowl熱奶茶
用上黑白奶嘅茶杯,唔晒多講,都梗喺用黑白奶嚟沖調港式奶茶,茶底馥郁,茶味醇厚,但柔滑度普通而已。不過,奶茶我都喺鍾意呢一類厚身有耳瓦杯。
食物上,我碟「厚豬」有負專門店之名,另外,亦想講講佢哋啲服務,事緣其實我哋一行6人,攞咗飛仔乖乖晌門口等位,但一個號碼過完又一個(喺指過咗我哋個號碼),二人枱、四人枱都嗌咗6、7張,我哋問門口個姐仔,過咗咁多張都未有我哋?佢話好難同時有枱拍到俾我哋,但睇在眼裡,佢根本就無心安排(有心嘅,安排4個坐住先,再等多陣拍張2人枱就搞掂,茶記客一般都快上快落),因為門口等位人多唔憂做,結果,費事等,叫佢「嗱嗱淋」安排兩張四人枱俾我哋就算。老老實實,無下次囉!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:2/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$52

餐廳資料:
元朗冰室 Yuen Long Bistro
旺角彌敦道726號地下1-2號舖
2109 1938

沒有留言:

發佈留言