2019年4月23日星期二

蘇媽廚房 SoMa Kitchen:蘇far.蘇 good

提起旺角,就梗喺人來人往、多人多到不得了嘅城地方,但旺角外圍,可以靜到近乎人影都無隻。今晚同友人嚟到「蘇媽廚房」食私房菜,真喺有少少尋寶嘅感覺,友人就話喺so far嘅感覺,因為沿豉油街行到篤尾,只喺7:00pm啫,四周圍都好夜闌人靜咁,好似去咗好遠咁。
「蘇媽」屬小店經營模式,推門內進,環境一眼睇晒,4張小方枱,頂多開到14個位,少少逼夾。但一室紫白配襯,幾盞精緻吊燈,令氣氛有種柔和感。
睇見廚房前擺放好多飯壺、湯壺,無特別過問店主,可能喺做附近寫字樓嘅另類「包伙食」?!
講明喺小店,菜式不能提供太多,從餐牌所見,A至I共9款,款式不拘一國,有小食,有沙律,有主菜,亦有甜點,可以講喺全日供應嘅餐牌,包餐飲,應該喺主理人「蘇媽」嘅手本菜式。
除此,「蘇媽」嘅晚市亦會提供私房菜,有咩想試,或有咩唔食得,即管跟店主溝通吓點安排。而今晚我哋就喺嚟試試私房菜,由於我哋幾個乜都食,所以,就由「蘇媽」發辦,每位$258,無加一。
bowl蘇媽靚湯
先嚟喺蘇媽靚湯,亦喺店主嘅誠意之作,無添加,無味精,仲大大煲放出嚟可添飲。
一煲喺青紅蘿蔔煲豬骨,好家常嘅味道;另一煲喺素湯,有雪梨、蓮藕、蜜棗、南北杏……等等,味道幾清,但感覺滋潤。
bowl帶子松露多士
用上鮮帶子嚟做,味道自不然鮮甜爽口,下松露醬亦無手緊,細細件嘅多士都落成一大抹,故此松露嘅幽香勁突出,唯挑剔位喺啲多士攤涼咗,未夠脆熱。
bowl糖醋素咕嚕
素咕嚕喺以猴頭菇嚟「扮嘢」,外觀都幾似架,而個糖醋推得幾好,酸香不嗆喉,而且,薄薄包住啲猴頭菇,唔會話太杰身漿住晒。
bowl香煎豬鞍配三色椰菜花薯蓉
一容有兩大件豬鞍扒,又配上大量沙律菜、椰菜花薯蓉,份量大足,3個人「些牙」就啱啱好。豬鞍扒燒得幾靚仔,帶點焦香,切落都幾腍身,入口有點點爽口,富肉汁,喺不俗嘅質素;初頭無為意個餐牌,以為就咁得薯蓉再加啲紫薯粒,食落有啲爽爽哋,原來椰菜花,估唔到咁嘅配搭幾OK啫。
bowl黑椒煙鴨胸炒意粉
炒意粉易做,但就未必做得精,不過,「蘇媽」手勢唔錯,意粉炒出嚟入口有韌勁,個人就最怕腍晒嘅意粉,但再少啲油就更好。而鴨胸好有煙燻香,軟軟腍腍,配意粉喺好拍檔。
bowl朱古力撻
最後喺一人一客朱古力撻,外觀睇落就好似好正喇,立即試試先。入口,朱古力醬做得既柔滑而挺身,朱古力味郁濃,喺質素嚟;牛油皮嘅撻殼都OK,但以個人口味而言,未算極鬆化。
驟眼所見,嚟幫襯嘅都喺熟客居多,或附近嘅家庭客。確實,嚟到用餐,感覺真喺好家常,招呼好親切,故此,唔好太當喺食私房菜,反而當喺去朋友屋企食餐家常飯。整體而言,食物嘅質素就so far so good咁啦,定價個人覺得有少少貴,反而,計落散點似乎更划算!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$258

餐廳資料:
蘇媽廚房 SoMa Kitchen
旺角豉油街10號地舖
5548 7428

沒有留言:

發佈留言