2019年4月5日星期五

飯意冰室 Rice Love Cafe:飯泛之輩

我哋兩公婆逢星期六都會選擇出街食早餐,所以,造就唔少篇「我的星期六美孚早餐」,寫吓寫吓更成為一個系列。不過,今次嘅外出早餐既唔喺星期六食,又唔喺晌番美孚區,而喺跳過嚟荔枝角區,事緣趁假期過嚟逛吓,順便食埋個早餐,而餐廳亦只喺隨意搵,就咁就入咗「飯意冰室」。其實,門口連招牌都無,應該喺攞廠廈食堂牌。
忽然間,乜乜茶餐廳無晒,新開嘅絕大部份都改為乜乜冰室,其實,都喺茶記一間。但難得「飯意」嘅環境無一般茶記咁逼夾,我哋覺得可以排多行枱櫈,但都無咁做,唔知喺咪食堂牌嘅消防要求唔同啲,所以,感覺都舒服啲。
餐枱插住多款早餐餐牌,而刀叉、紙巾都已經放晒晌枱,如需額外調味料,就要向店員索取。
早餐有咩揀,一個餐牌就睇晒,話多唔多,話少唔少,總之,就嚟唔開晌茶記精常見嘅款式。然而,呢度都有少少賣點,如鮮濃蕃茄通、鮮油菠蘿包。
bowl全新蕃茄早餐 $34
老婆食嘢講健康,就梗喺揀呢個,因為有招牌蕃茄濃湯米製通粉,不過,初頭無太留意,以為都喺一貫嘅通粉,食落再睇番個餐牌,原來喺米通粉,口感似食米線咁,佢就覺得麻麻哋。之不過,個湯底夠晒濃郁,蕃茄味鮮活,配上炒滑蛋,簡單而好食。而另外件奶油豬,唔知佢喺咪有自知之明,無寫「脆」豬,咬落得個韌字,一啲都唔脆。
bowl火腿炒蛋鮮油菠蘿包 $30
好耐無食過菠蘿油,見佢配個火腿炒蛋,真心以為喺菠蘿油配一份菠蘿油配一份火腿炒蛋,喺自己會錯意,原來喺按字面解一個包夾晒火腿、炒蛋、牛油做成嘅菠蘿油「漢堡」,賣相其實幾標青靚仔,不過味道未及預期,個人而言,感覺咁食法唔喺好夾,亦「漏」咗少少,加上個包身喺凍嘅,菠蘿油嘅風味打咗折扣。
bowl熱奶茶、熱檸水
又喺熱奶茶、又喺熱檸水,嚟茶就飲熱奶茶永遠喺錯不了嘅選擇,就算唔喺絲咁滑,一般而言,茶底都唔點失禮。「飯意」嘅奶茶都OK架,茶底都幾芳香。
服務方面都唔差,見佢哋出餐都喺推餐車咁送,我覺得幾好,一來可以大量咁出餐,有效率,二來,比手捧4、5碟嘢來得安全啦,又唔使啲員工做得咁辛苦。其實兩份早餐都唔叫差,但亦只屬泛泛之輩嘅水準而已,加上揀得無咁啱食,只可以俾個OK佢。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
飯意冰室 Rice Love Cafe
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心地下3和5號舖
2267 8080

沒有留言:

發佈留言