2019年4月30日星期二

粒粒果甜品 Fruit Lover Dessert:粒粒皆新款

晌旺角呢個年輕人出沒嘅潮區,就算喺賣糖水、甜品,都要有賣點先至吸到客。因為,唔單止競爭大,大部份嘅客源算上喺後生仔,普遍都唔長情,喜歡試新嘢,就算唔太鍾意食甜點嘅都會為打卡去幫襯。最後,同朋友試過「粒粒果甜品」,甚富打卡感,但絕對唔喺得個樣,值得推介。
餐廳門面喺全落地大玻璃,晌外面已經一眼清晰睇到餐廳內部環境,地方乾淨企理。以粉色作為主調,紅紅、黃黃、綠綠嘅櫈,牆上掛有不少畫作,以及手繪,都為餐廳增添不少歡樂、輕鬆嘅感覺。
睇見個店名,多多少少都估到喺以水果為主題嘅甜品店。晌玻璃窗上,就正正貼有唔少主題甜品嘅介紹,以及一啲飲食雜誌專訪。
主餐牌印得色彩繽紛、圖文並茂,並以唔同系列劃分,清清楚楚,不過,因為膠面印刷,都幾反光,好在門口有啲單張攞,正接掃描貼出嚟俾大家參考。
細閱就發覺款式甚多,而系列包括:思慕雪、皇牌甘露、水果星球、芒冰、草莓冰、白雪、窩夫、奶酪布甸、水晶圓、芋圓仙草、芭菲、椰汁、芒汁、冰飲……等系列,4款傳統糖水供應,以顧及中式糖水嘅人士,而2款小甜點,最啱開心「些牙」!
此外,仲有個額外餐廳,應喺一啲新推嘅款式,如龍珠星球、紅棗雪耳燉桃膠、香蕉朱古力窩夫,以及數款輕食墊墊肚。
唔只食甜嘢會令人開心,人多齊齊共享就更開心,正所謂獨樂樂,不如眾樂樂。故此,點都要等齊晒嚟一張大合照先似樣。
bowl綠茶窩夫 $46
雖然只得「半底」,但伴兩球雪糕,仲有咁多配料,只賣$46,都喺划算之選。水滴形嘅窩夫烘得香脆,入口雖未至於熱辣辣,仍帶七分暖意;伴以甘苦味嘅綠茶雪糕、清甜軟腍嘅紅豆、煙韌軟糯嘅糰子,口感複雜,味道多變,好食!
bowl芒果傾斜奶酪 $38
奶酪個名比較少聽,如果稱為意式奶凍,相信一講就明喺咩。我覺得店主好聰明,將平常嘅意式奶凍做成傾斜式,難度唔高,但晌視覺效果上就好不一樣。再配以椰果、芒果粒及大量燕麥脆脆,混和後一羹放入口,奶凍極有奶香,又綿滑,燕麥加添不少「脆」味,口感豐富。
bowl牛油果思慕雪 $45
思慕雪系列,可以講喺店家最吸晴,賣相最搶眼嘅出品。而呢一杯蘋果綠色嘅思慕雪喺以牛油果及奇異果打成,加幾片薄薄嘅士多啤梨作裝飾,佢無一般沙冰咁冰,入口喺非常幼滑細緻,感覺清爽健康;然而,味道卻以奇異果味較突出啲,相信要加重牛油果嘅比例先可以突出番個主題。
bowl水果星球配芒汁涼粉 $42
水果星球呢個系列好有心思,根本就喺慣常所見嘅乜乜生果撈芒果汁底,但將部份生果做成晶瑩剔透嘅小星體,感覺即時好唔同,賣相好得。大部份生果都好清甜,而水果星球喺搵大菜做,爽爽哋,唯一挑剔位,涼粉就切得太幼細,失咗啲口感,芒果汁底再濃啲就更好。
bowl核桃露配豆腐布甸 $29
上面講嚟講去都喺較西式嘅甜點,中式嘅又如何,估唔到做得都有一手。核桃露雖然算唔上超濃郁,但核桃味清甜,質感柔滑,加埋粒香滑嘅豆腐布甸,可以講喺畫龍點晴,相得益彰。
細個時睇教育電視(後生一輩肯定唔知喺乜啦),學過一句諺語,粒粒皆辛苦,喺指嗰時啲人種米唔容易,粒粒皆辛苦。做飲食都喺,好食、好睇之餘,仲要有創意,時不時要有新款。

個人評分
味道:9/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$40

餐廳資料:
粒粒果甜品 Fruit Lover Dessert
旺角廣華街3號百利達廣場地下1號舖
2377 9388

沒有留言:

發佈留言