2019年3月23日星期六

椰林閣餐廳 Yeh Lam Kok Restaurant:林危不亂

有啲家居嘢專誠拎俾住晌葵涌嘅表哥,本來送完嘢就算,佢誠意拳拳話一齊食埋飯先走啦,仲話買咗啲團購券,一於一齊落去食,恭敬不如從命,結果,就同佢一家落咗石籬商場嘅「椰林閣」食餐晚飯。
我哋嚟得早,所以,客唔多。地方稱得上乾淨企理啦,至少,唔似啲街坊茶記咁逼逼夾夾,人少少就揀卡位,人多啲嘅,圓枱就最理想。
啲餐牌就攝晌枱邊暗格,枱上亦已經有晒刀叉之類,不過,由於同表哥一家都喜歡各自嗌碟頭飯,加上費事阻住佢哋食,所以,今次就只寫自己嘢。而最簡單就喺正正放晌枱上嘅「廚師精選小菜」套餐,每款小菜都配白飯一碗及是日例湯或熱飲。
bowl淮山咖喱牛腩煲 $72
一向咖喱牛腩都喺配薯仔,而配淮山都喺第一次,感覺得意就試吓佢。估唔到堅喺一整煲喎,所以,份量唔嘢少,而且,咪以為搵好多淮山墊底,着實有唔少牛腩同牛筋。同樣,白飯都灌頂滿滿,多到喺家常嘅兩碗飯啦。
啲淮山入口爽爽哋,又脆脆哋,靠咖喱汁上味,而且,勝在健康有營養;至於牛腩呢,炆得又腍又鬆化,個咖喱汁調得都唔錯,喺較港式嘅做法,無馬拉、印度嗰啲咁富香料層次,但撈飯一樣咁正。
bowl熱奶茶
我就當「椰林閣」喺高檔少少嘅茶記,所以,餐飲就梗喺熱奶茶啦。雖然,杯奶茶稱唔上絲滑,但茶底唔錯,頗有茶香。
雖然普遍「椰林閣」啲食評都幾負面,但喺,單喺小弟呢次嘅經驗都幾唔錯,我哋幾個嘅食物都不俗,唔知喺時間早,人客少,所以,服務都算幾到位,尤其埋單時,可能張團購券印出嚟稍稍懞咗啲,佢哋個電話又掃唔到組QR Code,搞咗好耐,個店員無不耐煩,亦盡力試完再試(因為我哋嘅手機就掃到),臨危不亂,結果用打Bar Code組數字解決咗,佢個態度喺值得一讚。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$72

餐廳資料:
椰林閣餐廳 Yeh Lam Kok Restaurant
葵涌石籬商場2期1樓111號舖
2429 2051

沒有留言:

發佈留言