2019年3月24日星期日

匠一麵屋 Shoichi Ramen:麵貌一新

無過嚟順寧道探表哥一排,感覺變化好多,多咗唔同類型嘅食肆,尤其日本菜,附近都多咗幾家,佢話以為順寧道好靜,依家就唔同晒,越開越多餐廳。而今晚所揀嘅「匠一麵屋」就喺其中一家,開咗應該三幾個月左右,正正就晌表哥屋企對面,所以,就同佢哋一家落嚟食餐晚飯。
走入店內,猶如大多數拉麵店咁,長形鋪位,一邊喺面壁嘅單人位,另一邊就喺啲4人枱,簡單嘅和風裝修,而牆上就貼有好多拉麵嘅介紹。
用餐期間跟店員吹兩句,先知店家賣嘅喺日本四國高知縣拉麵,主打豚骨湯底及魚介拉麵,後悔無試魚介拉麵。之後,先再發現原來有日本師傅晌廚房做緊菜,而開放式廚房就晌餐廳尾。
其實,餐廳嘅裝飾都有少少蛛絲馬跡讓人知道佢喺賣高知縣嘅拉麵,就喺隻鰹魚先生,只喺初初唔知佢嘅來頭啫。
此外,有啲貼心位順帶講吓,就好似櫈下其實喺啲小櫃桶嚟,讓客人擺吓袋、擺吓背囊,依個設計晌唔少拉麵店都有應用。另一細心位喺懸掛晌天花嘅草蓆,既喺裝飾,又可以擋住啲冷氣直足吹落頭。 
枱上已經放有湯匙、筷子、紙巾及少少調味料,自由取用,唔使下下煩店員嘛。
每張枱都有自己嘅枱號,自己點自己份,而湯分為醬油雞骨湯及豚骨濃湯,拉麵款式就前者有4款,後者有3款,定價由$65-$98,以拉麵而言,都喺大路嘅價錢。此外,其他加加減減嘅選項,去開食拉麵嘅朋友都知點玩法。除拉麵,店家仲有少少飯品、餃子及炸雞供應,反而,飲品就欠缺啲賣點,唔似得出面會有啲白桃梳打、波子汽水嘅日本特色。
bowl特製他他醬唐揚炸雞 $28
平常食拉麵都會見到餃子作配搭,但今次晌度見到炸雞,就不如試試佢。抵喎,$28就有一籃,啱啱好有4大件俾我哋4個試,唔使讓嚟讓去。籃炸雞賣相幾吸引,除雞件炸得金黃,加上特製嘅他他醬,以及灑上少少七味粉,確喺食味有點層次,而雞肉亦比預期嫩滑。
bowl叉燒拉麵 $93
小弟今回揀醬油雞骨湯嘅款式,整碗拉麵嘅賣相幾靚仔,配有兩大塊紫菜及流心蛋,仲伴有青蔥、白蔥、筍乾及木耳。
先呷口湯,有醬油香,但感覺就較豬骨湯清啲,亦無咁漿,而麵條喺幼身直麵,所以唔算好掛湯,但就有一道韌勁。
流心蛋好食,皆因煮到啱啱好,個蛋黃凝香軟綿,甚具蛋香味。其餘嘅配菜,如筍乾、木耳都好食。
至於件叉燒,並唔喺捲起嚟做,而喺橫切嘅豬腩肉,半肥瘦咁,最正喺炙燒過,多添一份焦香之餘,入口鬆化有油香,卻唔覺好膩。
bowl豚骨炙燒叉燒拉麵 $98
表哥揀咗豚骨湯口味,同樣要炙燒叉燒,所以,基本上同我嗰碗晌外觀上差唔多。佢就話個豚骨湯好濃郁,但一樣唔算好漿口,感覺不俗;叉燒燒過之後更富油脂香,質感軟腍鬆化;麵條口感極具咬口,整體而言,確喺碗有水準嘅拉麵。
bowl叉燒炒飯 $38
原來表嫂都打算喺嚟食拉麵,但佢話唔知喺咪晏晝食錯嘢,肚仔有少少唔妥,又為免掃我哋興,就簡單要了一客炒飯。表嫂打趣咁話,好似楊州炒飯喎,但味道幾好,既炒到飯粒分明,又有好多配料,雖然細細碟,都夠晒佢食。
bowl叉燒丼 $38
表姪女就又喺揀飯,因為佢見叉燒丼個名甚好奇,其實,就即喺叉燒飯,唔知將來俾唔俾加煎蛋變成日版「暗然逍暈飯」。日本嘅珍珠米向來煮出嚟嘅飯有黏糯嘅口感,半肥瘦嘅叉燒粒,搭上蔥粒及白蔥絲,惹味得嚟又帶點清爽,雖然小弟偷食佢一羹仔,亦覺得好味。
bowlC.C.Lemon $14
雖然上文都話過佢哋嘢食欠缺啲特色,但配拉麵,飲啲凍飲就感覺特別爽。揀罐檸檬梳打,就喺想食起拉麵嚟,令個人覺得更清爽。
題外話,表哥話「匠一」前身喺間居酒屋,雖然間鋪就喺晌佢斜對面,但都唔知原來已經轉咗手成為面目一新嘅拉麵店。晌香港做飲食確喺唔易,希望有質素嘅小店可以營運落去啦!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$80

餐廳資料:
匠一麵屋 Shoichi Ramen
長沙灣順寧道26-36號康福樓地下4號舖
3619 4748

沒有留言:

發佈留言