2019年3月30日星期六

南記冰室 Nam Kee Restaurant:我的星期六美孚早餐 ~ 清淡至上

「我的星期六美孚早餐」系列好耐無寫過啦,皆因呢區都無乜新店好寫,對上一篇都已經喺舊年8月尾嘅事。不時搭巴士時,都經過見到呢家新茶記「南記冰室」(其實都開咗一段日子),喺嫌離屋企遠少少懶行過嚟,卒之扚起心肝同老婆行過嚟食個早餐。
始終喺星期六朝,又過埋九點,客人喺相對無咁多。依家好多茶記都改叫冰室,「南記」都用上冰室二字,不過裝修簡約,無咩玩懷舊成份,但勝在地方都大,又乾淨企理,我哋揀咗埋牆嘅卡位,就更為闊落啲添。
基本餐具、調味料已一早放晒晌枱,不過,仲有啲其他調味料如辣醬、美極鮮醬油……等等可以問問侍應。
講明喺嚟食早餐,睇睇有咩揀先。早餐餐牌一版A4紙睇晒,A到L項,唔多寫喇,自己睇睇,大致嚟講都喺三十蚊上下,一般茶記價錢。
可能有啲人嚟食午餐或晚餐,方便大家多個參考,將主餐牌都影埋出嚟,睇睇整體有啲咩菜式選擇。
bowlA8 + B6餐 $34
即喺咩嚟?其實喺分A、B兩組嘅自由配搭,A8 + B6就於墨魚春卷麵搭漢堡扒煎蛋 + 牛油多士,配餐飲。大多數茶記嘅公仔麵都喺用大光麵,頂多就加錢轉出前一丁,但呢道有另類選擇,就喺加錢轉福麵。話時話,個墨魚春卷麵OK喎,麵就喺大光麵,普通嘢咁啦,但墨魚春卷唔錯,有墨魚味,幾爽口,唔會一口粉咁;
而漢堡扒煎蛋件漢堡扒唔喺牛肉嚟,跟食緊麥記豬柳蛋漢堡塊豬柳一樣口感同味道;但隻蛋道煎得迤咗啲,煎過火,個蛋黃就老晒、實晒。
bowlL中式早餐 $29
呢個中式早餐就無得揀,指明喺皮蛋瘦肉粥配豉油皇炒麵,但一個人食絕對大份量。個粥嘅料就好多,但粥底唔算好綿,而味道亦有少許偏淡;
炒麵又一大碗,老婆話食其中一樣都夠飽呀,而個麵唔油,但相對乾身咗啲,而且,味道亦喺偏淡。事後埋單時,同個主管吹兩句,原來佢哋以上年紀嘅街坊客多,口味偏淡,所以,如果啲客覺得唔夠味就寧願後加鹽、美極嚟調味,總好過一早做得太重味。
bowl熱奶茶、熱檸水
呢個喺我同老婆落茶記嗌餐飲嘅慣性組合,杯奶茶稱唔上好滑,但茶底芳香。題外話,個人就唔好鍾意啲不銹鋼杯,因為易有手指紋及無咁易抹得乾淨,觀感無咁好。
雖然兩份早餐唔叫得好出色,但服務就幾好,見啲侍應會行嚟行去睇吓客人有咩需要,而且,都幾好禮貌。兩公婆食完早餐,跟住就會晌荔枝角公園兜番幾個圈散散步,依家天氣仲有點清涼,感覺舒服。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$32

餐廳資料:
南記冰室 Nam Kee Restaurant
美孚寶輪街9號地舖
5168 1088

沒有留言:

發佈留言