2019年2月7日星期四

蘭特餅店 Yolanda Bakery:好友狂嚐曲(83)

早前同友人只喺簡單茶聚,但估唔到友人咁有心,乘過年時日,送小弟一包曲奇,當喺「新年賀禮」,實在太客氣喇。其實,能抽時間賞面聚一聚,已經好有心喇!而曲奇嚟自「 蘭特餅店」,喺好陌生嘅名字,絕對喺第一次試嘅品牌。
鮮紅色嘅包裝袋,袋面只印有店名及其商標,就算袋背、底下,都再無其他相關資料,實在低調 ,由於包裝袋都無提供曲奇口味嘅資料,下文都喺靠個人試味試出嚟。打開包裝,將啲曲奇倒晒出嚟大晒冷,一共8款口味,每款兩片,即共有16片全獨立包裝。
bowl咖啡曲奇
每款唧花曲奇都做得頗為工整,而咖啡味亦比預期芳香突出,實在唔錯。
bowl朱古力曲奇
除咗味道本身OK之外,烘焗出嚟嘅口感亦非常鬆化,但又唔會太流於好似「小熊曲奇」嗰種好粉嘅感覺。
bowl??曲奇
呢塊顏色就紫紫哋,連食兩塊,真抱歉,都食唔出喺咩嘢味,紫薯?香芋?唔會紫糯米啩,知道嘅人不妨話番聲我知。
bowl牛油曲奇
傳統而基本嘅牛油曲奇味道,算幾香,但牛油味唔會過於太重,哈哈,可以講喺「少油」嘅牛油曲奇。
bowl薑味曲奇
呢片初時以為喺類似杏仁嗰啲口味,一入口就知喺薑味,好強勁嘅薑味,而且,仲有啲好似薑糖嘅煙韌粒粒,掂喎。
bowl伯爵茶曲奇
比較大路及穩陣嘅口味,伯爵茶味幾清幽,而依一款曲奇做得好鬆脆,唔會硬崩崩。
bowl杏仁粒曲奇
曲奇底本身有少少似黑糖味,但唔明顯,所以,小弟都唔敢講實,但混有好多香脆嘅杏仁粒,就令到件曲奇好好食。
bowl抹茶曲奇
呢件唧花曲奇未食都估佢喺抹茶味,抹茶味十分之香濃,感受到用料都唔差。
晌度多謝好友嘅心意,讓小弟一次過試到8款各有特色嘅曲奇,為是日嘅偷懶下午茶添上幾分色彩。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
蘭特餅店 Yolanda Bakery
將軍澳貿業路8號新都城中心2期UG樓095號鋪
9509 0155

沒有留言:

發佈留言