2019年2月9日星期六

大澳小食 Tai O Snack:妃常薄餅

一行人,其實得4個,趁星期六大家都唔使返工,天氣又涼涼哋,一於沿「離島自然歷史徑 – 昂平及大澳段」由東涌沿海行到入大澳,行吓、抖吓,抖吓又睇吓,結果都要用上5個鐘先入到大澳。嚟到大澳,除買番啲蝦膏、蝦醬做手信,仲試吓啲小食。咯過其中一家「大澳小食」,睇見有一款蛋餅叫「香妃卷」,即做即食,有興致地一試。
「香妃卷」其實喺乜呢?晌鐵板淋上蛋漿做成薄餅皮後,就加入好多材料,如蔥花、菜脯、芫荽、芝麻,以及一大片脆片,再淋上醬汁,跟住手勢純熟捲起之後,就幫我哋分成4份入埋袋添。
可能大澳多外國遊客,店主特意將「香妃卷」套咗個英文名俾佢叫「Chinese Pizza」,當然,大家都明實際唔喺薄餅嗰會事啦,反而似似哋法式班戟,用「Crepe」唔知會唔會貼切啲呢?故睇見個包裝袋都幾搞笑。
老實講,其實味道都算唔錯嘅,鹹鹹香香咁,口感又有啲層次,個餅皮亦幾脆口,不過,就唔會有種好驚喜或好特別嘅感覺,只可以講叫試過就算!
依家行「離島自然歷史徑 – 昂平及大澳段」唔止得山景、海景,仲有港珠澳大橋景,都算以另一個角度睇呢項大工程。以下跟大家分享少少沿途相片,雖然話就話行咗成大4、5個鐘,但絕大部份都喺平路,唔太難行,喺臨入到近大澳先喺多啲山路。
「離島自然歷史徑 – 昂平及大澳段」介紹牌
沿途經過多個小村落
睇港珠澳大橋及香港國際機場觀景台
見到大橋「潛入水」喇
嶼北界碑(近大澳一個小山崗上),於1902年樹立,以表明大嶼山已租予英國。
見到大澳喇!
晌大澳行吓,食少少小食補充吓就出返東涌,因為,正正有朋友住晌東涌,上佢屋企打搞吓,聚聚舊食番餐,所以,先揀咗今日走入嚟行山!

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$8

餐廳資料:
大澳小食 Tai O Snack
大澳吉慶街70號

沒有留言:

發佈留言